Native Advertising Institute u utorak istaknuo je najuspješnije svjetske primjere i nagradio najbolje kampanje provedene u posljednjih godinu dana. Po drugi put native studio 24sata vraća se s prestižne berlinske dodjele sa čak 12 novih nagrada te jednom nagradom za klijenta LELO – brend godine.
Među 30 nagrađenih kategorija, 24sata native studio sa 5 zlata, 5 srebra, 2 bronce i nagradom koju je osvojio LELO za brend godine, dobio je novu potvrdu statusa najboljeg i najnagrađivanijeg native studija na svijetu te je nadmašio prošlogodišnji rekordan broj osvojenih nagrada.
Tim novinara, stratega, dizajnera, videoproducenata, komunikacijskih stručnjaka i storytellera svakodnevno koncipira i producira sadržaj kroz kreativna native rješenja, a prilagođava se svakom klijentu i uspijeva ispričati priču svakog brenda. Kvaliteta našeg studija drugu je godinu zaredom nagrađena srebrnom medaljom u kategoriji najbolji svjetski native studio s manje od 20 zaposlenika.
Bravo naši!!!! Ali nemojte virovat da su zbog toga najbolji na svitu.... To nije ni bitno. Ali na tom eventu bili su daleko najbolji! Bravo svima. Mozemo se ponosit njima!