– Napišite da je Grad Zabok kriv što nije napravljena paralelna cesta do Krapine, da je Grad Zabok kriv što nije napravljena brza cesta od Mokrica do Zlatar Bistrice te da je Grad Zabok kriv što koridor preleta aviona mora zaobilaziti dio Zaboka, a krivi smo i što Hrvatske željeznice ne znaju što zapravo žele u sklopu modernizacije i gradnje nove elektrifikacije pruge – rekao nam je gradonačelnik Zaboka Ivan Hanžek braneći se od optužbi do sada izrečenih na njegov račun i na račun Grada Zaboka, kao krivca što se prijelaz ceste preko željezničke pruge kod Zagorskoga metalca ne može modernizirati, odnosno osigurati svjetlosnim signalima ili brkljom.
Dolasci na prijelaz
Kako je direktor HŽ Infrastrukture Branimir Jerneić izjavio da više neće preko novina odgovarati Ivanu Hanžeku, nego će svaka dva mjeseca dolaziti na taj pružni prijelaz i provjeriti jesu li ispunjeni uvjeti koje HŽ postavlja kako bi mogao započeti radove, preostalo je još da zavirimo u ponuđene dokumente. Dio nam je ostavio Branimir Jerneić, a dio nam je dao gradonačelnik Hanžek, odnosno pročelnik Željko Tomek. Vidljivo je da postoje planovi HŽ-a o modernizaciji pruge Zaprešić – Zabok, ali da postupak sporo teče zbog zahtjeva nadležnih tijela i institucija za uvijek novim dokumentima. Posljednji je bio zahtjev za izradu studije o utjecaju na okoliš i trebat će još nekoliko mjeseci da se od idejnoga krene prema glavnome projektu i izdavanju građevinske dozvole. Ne smijemo zaboraviti ni to da je taj program vrijedan 68 milijuna eura, a novac osiguravaju europski fondovi.
"Izljevne trake"
– Sve to je izvan nadležnosti Grada Zaboka, čije vodstvo ne vidi zapreku u donošenju dokumentacije potrebne za modernizaciju pruge – kaže Hanžek, a u dopisu koji nam je dan navodi se kako nigdje u dokumentaciji ne stoji da nema rješavanja prijelaza kod Zagorskog metalca dok se ne osiguraju tzv. izljevne trake na glavnoj gradskoj prometnici. I tu smo na početku. Ostaje nam nadati se da će se realizacija projekta modernizacije pruge ipak napokon pokrenuti s mrtve točke.