najvažnije emitivno tržište

Nijemci prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude

Turisti u razgledavanju stare dubrovačke gradske jezgre
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
1/3
07.05.2022.
u 23:45

Iz Njemačke, koja je lani dala trećinu svih stranih noćenja, sada očekujemo još bolje rezultate, kaže ministrica Brnjac

Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s kojeg je lani ostvareno 30% ukupnog broja noćenja stranih turista. Ove godine očekujemo još bolje rezultate zahvaljujući izvrsnoj suradnji s njemačkim ADAC-om temeljem memoranduma o razumijevanju koji smo potpisali prije samo pola godine. Uz već dogovorene aktivnosti, očekujemo da će taj memorandum potaknuti i poboljšati daljnju suradnju.

Jedan je od dobrih primjera i suradnja ADAC-a s Jadrolinijom koja će omogućiti dostupnost karata za međunarodne linije Jadrolinije putem web platformi ADAC-a. Inače, i ove godine brojni turoperatori i agencije u Njemačkoj, a osobito u Bavarskoj, iz koje nam tradicionalno dolazi velik broj njemačkih turista, prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude. Posebno je vrijedan njihov doprinos u proširenju ponude na destinacije u Hrvatskoj koje još nisu dovoljno poznate njemačkim turistima, kaže ministrica turizma Nikolina Brnjac nakon sastanaka u Münchenu s predstavnicima ADAC-a i tamošnjih turoperatora, čiji je cilj posjeta turističko pozicioniranje Hrvatske kao održive destinacije s posebnim naglaskom na Slavoniju i Dubrovačko-neretvansku županiju.

Njemački su gosti već lani s 21,2 milijuna noćenja u Hrvatskoj dosegnuli broj iz rekordne 2019. Od početka 2022. bilo ih je 169.000, a ostvarili su 712.000 noćenja ili 12% manje nego 2019.

- Turistički promet s našeg najvažnijeg tržišta odvija se prema planu - kaže Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

- ADAC je Nijemcima najvažniji izvor informacija kada govorimo o putovanjima u inozemstvo, zajedničke aktivnosti su pokrenute, a dio promotivnih kampanja počinje za koji dan. Suradnja je od velike važnosti, a u Münchenu smo razgovarali i s predstavnicima I. D. Riva Toursa, koji jedini u Njemačkoj gostima nudi Slavoniju, Baranju i Zagorje te ruralna i održiva područja koja su se u pandemiji pokazala kao iznimno tražen proizvod. Odlične povratne informacije dobili smo i od predstavnika FTI Touristika, koji su zainteresirani za jačanje suradnje kroz njihove interne kanale prodaje - otkriva Staničić.

VIDEO Turistkinja oduševljena "običajem" u Hrvatskoj: "Ne znam je li tako u velikim gradovima, ali ovo je divno."

Komentara 2

DU
Deleted user
07:37 08.05.2022.

Njemci i ostali ulagači prepoznaju Hrvatsku kao zemlju gdje mogu emotivno graditi apartmane 2m od mora a da vlast ne reagira.

M3
Miške 3
04:59 08.05.2022.

emitivno?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije