izuzeti otočani

Novi udar po džepu: Jadrolinija diže cijene za 20 posto

jadrolinija
Arhiva VL
31.05.2012.
u 14:41

Prijevoz će biti skuplji od smještaja, ističu iz Otočnog sabora i predlažu sufinanciranje po uzoru na niskotarifne aviokompanije

Novi udar po džepu građani će od sutra osjetiti i zbog poskupljenja od 20 posto koji uvodi Jadrolinija na svojim trajektnim, brzobrodskim i brodskim linijama prema hrvatskim otocima, doznaje portal 24sata.

Veće cijene opterećivat će građane i turiste do 1. rujna, a izuzeti od poskupljenja bit će tek otočani koji stalno žive na otocima.

Poskupljenje je izazvalo revolt i u udruzi Otočni sabor iz koje upozoravaju da će poskupljenja pogoditi otočni turizam.

– Prijevoz sada postaje skuplji od smještaja. Na nekim linijama za dalmatinske otoke prijevoz za vozilo i četveročlanu obitelj stajat će i do dvjesto eura – napomenuo je na konferenciji za novinare u Zadru predsjednik Otočnoga sabora Denis Barić.

Udruga stoga predlaže nadležnom ministarstvu da Hrvatska turistička zajednica sufinancira trajektni prijevoz gostiju na otoke, po uzoru na sustav poticaja niskotarifnih zrakoplovnih kompanija.

Komentara 6

PA
paper2cuts
15:07 31.05.2012.

ne kuzim, ne moze se iscitati iz clanka : da li je to normalno poskupljenje u tkzv 'visokoj tarifi' 1.6-1.10 koje je vec godinama tako, ili je sad visoka tarifa skuplja za dodatnih 20% ? ako se samo radi o ovom prvom, s obzirom da je to normalno poslovanje Jadrolinije svake godine ne kuzim cemu senzacionalisticki naslov. uopce clanak nepotreban. ako je ovo drugo, onda je jednostavno jako lose napisano. kako god, ne valja.

MA
Machak
15:17 31.05.2012.

Koja hrpa idiota pa svake godine prije sezone prijevoz poskupi da bi se nakon iste cijene opet snizile...kolikogod da me to lupa po džepu treba ipak imati na umu i cijene goriva.....čemu raditi senzaciju tamo gdje je nema?

DU
Deleted user
15:23 31.05.2012.

Redovno sezonsko poskupljenje, koje nota bene prati i povećana učestalost trajekata prema otocima - doista ne vidim razloga za senzacionalizam kojim odišu svi napisi o Jadroliniji. Npr. u sezoni ima čak 4-5 dnevnih linija za Vis, ovisno da li je gužva u trajektnom pristaništu ili ne... Prevedeno, to je 27 nm i jedino mjerilo je koliko košta trajektni prijevoz na linijama slične dužine u Grčkoj, Italiji, Francuskoj itd. Sve drugo je bez trunka racionalnog! Gorivo je skupo, prosječan novi trajekt npr. "Hrvat" koji plovi na liniji za Brač ima cijenu preko 8 milijuna dolara, treba plaćati posade koje cijele godine voze na otoke itd. Ukratko, kad avio prijevoznici dignu prije visoke sezone cijene karata - onda to prolazi ispod horizonta medija, ali kad brodarski prijevoznik to isto napravi - e to već ima prizvuk pljačke. Do Lastova katamaranom 2 h vožnje 22 čvora za cijenu malo veću od 3 tram. karte ZET-a!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije