Poslovni dnevnik dosegnuo je čak 40.000 pratitelja na LinkedIn-u, čime je potvrdio status najčitanijeg business portala na najpoznatijoj poslovnoj društvenoj mreži. Kao dio Večernji list grupe, Poslovni dnevnik na LinkedIn-u bilježi rast od 10.000 pratitelja u nešto više od godinu dana, s gotovo 30.000 pregleda stranica, 64.000 reakcija, 1.500 komentara, te 900 dijeljenja sadržaja.
S obzirom na veliku zainteresiranost za specifičan sadržaj koji Poslovni dnevnik nudi, početkom ove godine pokrenuli smo i newsletter ‘PD magazin’ s najaktualnijim temama iz ekonomskih i financijskih sektora. U manje od godine dana, newsletter je prikupio više od 15.000 pretplatnika, dok su članci imali više od 500.000 pregleda!
"Valja napomenuti kako naš sadržaj na LinkedInu osim posjetitelja u Hrvatskoj, redovno prati i poslovna zajednica iz cijelog svijeta, pa tako imamo čitatelje i iz regije, Austrije, Njemačke, Švicarske, Belgije, pa čak i SAD-a. Izuzetno nam je drago da smo putem objava na LinkedIn-u uspjeli doznati stajališta i komentare građana o aktualnim temama koje su od društvene važnosti, pa tako i naši čitatelji sudjeluju u kreiranju online sadržaja", navode iz Poslovnog dnevnika.