Od dvadeset valjanih (ukupno 27) prijava pristiglih na natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije u uži izbor ušlo ih je 15 - pet za Big Ideu te deset za projekt izrade vizualnog identiteta. U drugi krug natječaja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta odabrane su tako tvrtke SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke. Za autora vizualnog identiteta hrvatskog turizma u drugom se krugu, pak, nadmeću McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.
- U drugi su krug natječaja prošli ponuditelji koji su prikupili najbolje ocjene stručnog Povjerenstva za odabir, koje je evaluiralo sve pristigle ponude i dostavljenu dokumentaciju po zadanim kriterijima. Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama - kaže Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Inače, ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon toga slijede prezentacije. Svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.
VIDEO: Prekinut štrajk u splitskoj Čistoći