Je li njegovim senzacijama kazalište zaista postalo riječko i narodno, kako je to Oliver Frljić najavio, svjedoče reakcije Riječana. Društvene su mreže užarene, posljednjih se dana razvila žučna polemika koja je podijelila riječku javnost.
Sve su češće i glasnije čuju oni koji negoduju zbog politizacije i Frljićeva privatiziranja nacionalnoga kazališta, a na Facebooku je krenula i inicijativa s porukom “Frljiću, go home” i zahtjevom “otkaz Frljiću i Blaževiću”, koju je pokrenula Vedrana Spadoni Štefanić, nakon što je postalo jasno, kako kaže, da nakon famoznih sto dana nove uprave ulazimo u projekt čija je poveznica D’Annunzio, koji je u Rijeku, napominje, isto tako stigao na poziv ondašnje gradske uprave. Okidač je bila predstava “Hrvatsko glumište” kojom autorski tim Frljić-Blažević oštro kritizira hrvatski kazališni svijet stavljajući fotografije neistomišljenika na donje rublje glumaca.
Cijelu priču donosi nedjeljno izdanje Večernjeg lista.
Treba mu dati nogom u tur kao što su to napravili Poljaci kad im je počeo servirati slične "predstave".