DOBRO, popularni slavonski brend mesnih proizvoda predstavlja novi dizajn. Od sada nareske na policama možete pronaći u modernom razigranom pakiranju, a osim estetike dizajna naglasak je stavljen i na kvalitetu ambalaže, čime se potrošaču osigurava cjeloviti doživljaj uživanja u šarolikoj ponudi brenda.
Na bijeloj su foliji zadržane simpatične ilustracije, rubovi plitice ukrašeni su uzorkom slavonske njive, sada već prepoznatljivom okosnicom vizualne komunikacije brenda, a kombinacijom mat i sjajnih elemenata dizajnu pakiranja se daje dodatni premium izgled koji se posebno ističe u šarolikoj ponudi hrvatskih polica. Kroz praktičan otvor potrošaču se daje mogućnost pogleda na proizvod, dok etiketa živopisno pokazuje o kojoj vrsti narezanog proizvoda je riječ.
Lepezu DOBRO proizvoda, koji ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, soju niti gluten, čine pršuti, trajne salame te trajni mesni proizvodi koje odlikuje blagi okus i nježna struktura. Svi su proizvodi napravljeni od kvalitetnih sastojaka poznatog porijekla. Naime, DOBRO trajni mesni proizvodi dio su osječke Žito grupe, velike slavonske obitelji koja se, uz DOBRO, može pohvaliti portfeljom brendova prehrambenih proizvoda kao što su Tena ulje, Tena brašno te Svježa jaja.
Redizajnom pakiranja DOBRO mesnih narezaka dodatno se ističu benefiti svakog proizvoda čiji okus „uvijek DOBRO legne“.
Pretpostavljam da je taj prsut ima i novu razigranu cijenu.