PROMO

Ono što volimo to i osiguramo

Nova reklamna kampanja UNIQA osiguranja
Foto: Promo
22.05.2018.
u 16:48

Nova reklamna kampanja UNIQA osiguranja

„Ono što volimo, to i osiguramo“ slogan je nove reklamne kampanje UNIQA osiguranja o osiguranju privatne i poslovne imovine. Ideja kampanje je kroz tople i emotivne prikaze ljudi različitih dobi i uloga osvijestiti građane o potrebi osiguranja privatne i poslovne imovine. Kampanju prati prodajna akcija od 15 posto popusta na sve novougovorene police osiguranja proizvoda Dom i sreća i Poslovni paket sklopljene do 31. prosinca 2018. godine.

Čak 72 posto građana Hrvatske nije osiguralo svoju imovinu, pokazalo je istraživanje Hrvatskog ureda za osiguranje o stavovima građana o osiguranjima provedeno u listopadu 2017. godine. Unatoč nizu prirodnih katastrofa koje su posljednjih godina pogodile Hrvatsku, poput poplave u Gunji 2014. godine, prošlogodišnjih poplava u Zadru i okolici, katastrofalnih požara koji su poharali Dalmaciju te tuča koje se redovito događaju sjeverozapadnim krajevima naše zemlje, osiguranje od požara i elementarnih šteta u 2016. godini sudjelovalo je sa samo 6,57% u ukupno zaračunatoj bruto premiji u Republici Hrvatskoj. Dok je prosječna premija osiguranja imovine po stanovniku u Europskoj uniji 150 eura, u susjednoj Sloveniji oko 140 eura, u Republici Hrvatskoj ona iznosi svega 40-ak eura.

Brojne studije Insurance Europe, krovnog europskog udruženja osiguratelja i reosiguratelja, ukazuju kako u zemljama gdje je visoki postotak osigurane imovine, utjecaj katastrofa na BDP je manji i oporavak je puno brži. Kao jedan od glavnih razloga nekorištenja osiguranja imovine građani navode previsoku cijenu police. Da se radi o predrasudi, dokazuje činjenica da se stan u Zagrebu od 50 četvornih metara može osigurati već za 30 kuna mjesečno, a kuća od stotinjak četvornih metara za 46 kuna.

S dodatnih 15 posto popusta na osiguranje imovine UNIQA poziva vlasnike stanova i kuća, apartmana i vikendica, kao i obrte i tvrtke, da iskoriste ovu ponudu i po povoljnoj cijeni zaštite ono do čega im je najviše stalo kako u slučaju štete ne bi morali sami nadoknaditi gubitak.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije