SRAMOTA!

Osječki trgovac izvrijeđao dječaka jer je igračku plaćao sa sitnišem koji je mjesecima štedio

Foto: Pixabay
1/2
17.03.2021.
u 14:19

U propisima nema stavke koja bi regulirala ovakvo ponašanje zaposlenika trgovine, no tu je mogućnost obraćanja vlasniku ili upravi poslovnog subjekta dopisom u kojemu se situacija objašnjava te kojim se traži isprika, navode iz CEIP-a

Dječak u Osijeku je mjesecima štedio svaku kunu kako bi si mogao kupiti skupu igračku. Kad je sakupio dovoljno, otišao je sa svojom majkom u trgovinu u središtu Osijeka samo kako bi doživjeli čitavu salvu uvreda od trgovca kojem njihov novac nije bio prihvatljiv. 

- Dječak je došao u trgovinu kupiti skupu igračku, za koju je štedio mjesecima. Njegova ušteđevina bila je džeparac u novčanicama manjih apoena i kovanicama. Roditelji ga na taj način uče vrijednosti mukotrpnog rada i štednje da bi ostvario ono što želi. On je bio ponosan što je konačno zaradio i uštedio za ono što želi kupiti. Međutim, odnos prema djetetu i roditelju u trgovini bio je neprihvatljiv. Kad je prodavač vidio da dijete plaća gotovinom, što je služben i legalan način plaćanja, počeo je psovati i iščuđavati se, i to samo zato što je trajalo dok dijete izbroji svoj vrijedno ušteđen novac - otkrila je za Glas Slavonije prijateljica obitelji s obzirom na to da je majka strana državljanka koja ne govori najbolje hrvatski jezik.

- U trgovini nije bilo drugih kupaca i dječak nije smetao nikome dok ga je brojio. Štoviše, on je potrošio velik iznos novca u toj trgovini, a trgovac ga je izvrijeđao psujući mu. Majka i dijete zahvalili su trgovcu i ispričali se zbog vremena koje su mu uzeli, no trgovac njima nije zahvalio na kupnji, čak ih nije ni pozdravio na izlasku. Čudan odnos poduzetnika prema kupcu u vrijeme pandemijom narušene ekonomije - dodala je. 

Navodi kako je svjesna da u ovo vrijeme trgovci preferiraju beskontaktno plaćanje, no i da je novac novac te da bi trgovcxi u ovakvim situacijam trebali podržavati nove generacije kad je riječ o odgovornom stavu prema novcu.

Osječki Centar za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) zgrožen je ovakvom poslovnom praksom. Ističu, svaki je apoen hrvatskog novca jednako vrijedan kao sredstvo plaćanja i ovakve, za kupce ponižavajuće, situacije odraz su loše poslovne politike.

- Trgovac nije imao nikakav razlog dječakov novac ne prihvatiti ili prihvatiti ga na tako neprimjeren način. Riječ je o lošoj poslovnoj praksi, koja u konačnici može imati štetan učinak na poslovanje tvrtke. To kako se trgovac ponaša u izravnom kontaktu s kupcima ogledalo je svake trgovačke tvrtke. U propisima nema stavke koja bi regulirala ovakvo ponašanje zaposlenika trgovine, no tu je mogućnost obraćanja vlasniku ili upravi poslovnog subjekta dopisom u kojemu se situacija objašnjava te kojim se traži isprika. Sigurna sam da bi u ovome slučaju poslodavac reagirao jer ovakvo ponašanje prema kupcima nije reprezentativno - kaže Tanja Popović Filipović iz CEIP-a za Glas Slavonije. 

 

Ključne riječi

Komentara 83

OB
Oblivion
14:35 17.03.2021.

A da napišete koja trgovina i koji iznos je u pitanju?

TO
TORQUEMADA
16:10 17.03.2021.

U ime prava na informaciju i prava na borbu protiv urušavanja zajednice izvolite objaviti o kojem je dućanu riječ kako bi građani Osijeka mogli primjereno bojkotirati ovog čestitog trgovca i time odgojno djelovati na sve potencijalne slučajeve sličnog poslovnog ponašanja. Samo zaobilaženjem ovog dućana u širokom luku imamo priliku odaslati poruku zgroženosti ovom pričom i pokazati svoje neslaganje s gotovanskom lijenošću današnjih (ne)radnika koji žele kruha preko pogače.

Avatar rubinet
rubinet
14:23 17.03.2021.

Ovo je strašno u što su se ljudi pretvorili.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije