Biti servis građanima, olakšati im i biti im više na usluzi, osnovna je ideja s kojom su se vodili u Gradu Bjelovaru krećući u realizaciju prigodno predstavljenog novog Info ureda koji je od prije par dana profunkcionirao u prizemlju gradske uprave.
- Ovim osnivanjem Info ureda Grad Bjelovar realizirao je životno tri važne stvari. Prva je gradska uprava kao servis građanima, potom konačno implementiranje i uvođenje e-gradske uprave, e-dozvola i geoinformacijskog sustava te kao treća važna stvar je uvođenje info-kioska na kojem će građani moći na jednostavan način i bez posebnog informatičkog znanja dobiti sve informacije o radu Grada, njegovih Upravnih odjela i ustanova kojima je osnivač -istakao je gradonačelnik Antun Korušec pojašnjavajući što sve nudi novouređeni Info ured.
Korušec nadalje ističe da se do odabira poslova koji će se moći obaviti u Info uredu došlo analizom rada pojedinih odjela pa se tako pokazalo da se čak oko 70 posto upita koje građani upute Gradu tiču komunalne problematike. No, osim ljudi zaduženih za neke od tih poslova u Info uredu će raditi još i informator te urudžbeni zapisnik, što bi građanima u konačnici trebalo olakšati komunikaciju s gradskom upravom. Očekuje se da bi čak 70 do 80 posto svojih potreba i zahtjeva prema gradskoj upravi, građani trebali riješiti u Info uredu. Za uređenje i opremanje prostora od 103 četvorna metra iz proračuna je uloženo 223.000 kuna.
>> Mali gradonačenik sazvao Malo gradsko vijeće Bjelovara