Na važnom trodnevnom skupu turističke industrije sa svih kontinenata World Travel market ovih dana sudjeluje i Hrvatska. Na londonskom sajmu turizma premijerno je prikazan i novi promotivni spot hrvatskog turizma.
U trominutnom filmu pojavljuju se Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dario Šarić, Marin Ćilić, glazbenici Maksim Mrvica i 2Cellos te glumica Zrinka Cvitešić.
Spot je koštao 700.000 kuna, nitko od aktera nije želio honorar. Pola milijuna kuna, koji je radi toga ostao Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice nepotrošen, ići će u humanitarne svrhe, za bolesnu djecu.
U HTZ-u su odlučili našim sportašima i umjetnicima prepustiti da svaki izabere kojoj će udruzi dati.
Prvi komentari hrvatskih turističkih radnika na spot bili su: Full of Life, sto je i slogan hrvatsko turizma. To je ujedno i odgovor na neke ranije spotove, koji su predstavljali prirodu i kulturu u Hrvatskoj, ali i ne i ljude.
Pogledajte novi hrvatski turistički spot:
Fali Miki Fontana kod neupotrebljivih javnih WC-a u drustvu svojih zemljackih muljatora braniteljskog statusa koji nas olaksali za koju milju i po kuna ... full of crime :-)