Prvi od 11 rabljenih tramvaja iz Njemačke stigao je jutros u Zagreb. Prije puštanja u promet, moraju proći homologaciju i tehnički pregled, moraju mu se ugraditi validatori za karte te sustav za upravljanje prometom odnosno Atron uređaj kako bi se na displeju mogle ispisivati linije i kako bismo znali kamo vozi i za koliko stiže. Osoblje ZET-a mora proći i obuku. Mnogi su Tomislavu Tomaševiću zamjerili starost tramvaja tvrdeći kako je 27 godina previše, no u ZET-u uvjeravaju kako su tehnički ispravni te sigurni za vožnju te da su tramvaji tog modela prije 10 godina modernizirani u Leipzigu.
Zamjera im se što nemaju klimu, a neće je čini se ni dobiti jer na ljeto, zbog reduciranog voznog reda, ne moraju ni voziti. Sindikat radnika ZET-a ističe da dok se vani u promet uvode tramvaji na vodik, gorivo budućnosti, Zagreb u promet uvodi "staro željezo". Iz Grada su ranije poručili kako je ovo prijelazno rješenje te da su proljetos sklopili ugovor s Končarom za 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET. A sljedeće godine očekuje se i potpisivanje ugovora za nabavu još novih tramvaja. Taj proces trajat će nešto duže, oko dvije godine, dok su se ovi tramvaji nabavili za nekoliko mjeseci.
VIDEO Prvi rabljeni tramvaj stigao u Zagreb
A imaju 30 Koncarevih niskopodnih tramvaja koji im stoje jer ih ne popravljaju a kupuju staro zeljezo koje vise nitko nece. A tko ce vam ovu starudiju odrzavati kad ne mozete ni ovo sto vec imate?! Van svake pameti!!!