novi poslovni rezultati

Plaća u dm-u gotovo 1700 eura, promet rastao 24,16%

Dm predstavio poslovne rezultate
Foto: dm Hrvatska
1/4
19.10.2023.
u 14:12

U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura. Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka.

Prosječna neto plaća prodavačica u dm-u u poslovnoj 2022./2023., koja je u tom drogerijskom lancu završila 30. rujna, iznosila je 1672,32 eura (12.600 kuna), što je za oko 12% više nego godinu ranije kad je bila 11.191,24 kune (1485,33 eura), čulo se na današnjem predstavljanju poslovnih rezultata.

U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura. Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka. Broj kupnji u dm-u porastao je za 11,26% premašivši 30 milijuna, a zahvaljujući rastu svih ključnih poslovnih pokazatelja, ostvareni promet u protekloj poslovnoj godini dosegnuo je 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dok je bruto dobit na razini lanjske – 11,3 milijuna eura.

"Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene. Konceptom Dobre cijene u svako vrijeme koji danas obuhvaća 17.300 proizvoda kupcima još smo jednom zajamčili povoljne i stabilne cijene, a prilikom uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda",Istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić, najavivši kako će i "druge godine biti nemirni". U novoj poslovnoj godini planiraju, naime, nova ulaganja od 12 milijuna eura, otvaranje još devet novih poslovnica te modernizaciju 14 postojećih.

POVEZANI ČLANCI:

Rast ostvarenog prometa koji je u protekloj godini poslovnoj godini bio dvostruko veći od inflacije, Mrakužić objašnjava 11-postotnim rastom broja kupaca, porastom prodanih količina robe za oko 11% te rastom broja poslovnica. Marža je pak u dm-u iznosila 29%. No kako se vidi i po dobiti, dio povećanja cijena od strane dobavljača, dm, čulo se, nije prenio na kupce, a marža je bila dovoljna za dalju atraktivnost cijena, plaće i humanitarne akcije, kojih je od strane ovog drogerijskog lanca svake godine napretek.

Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast za više od 73% u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50%.

Rast povjerenja kupaca potvrdilo je i istraživanje Ipsosa, u kojem je, u odnosu na prošlu godinu, 10% više ispitanika istaknulo da u dm-u najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (73%) te dekorativnu kozmetiku (58%). Gotovo ¾ ispitanika prepoznaje dm-ov koncept Dobre cijene u svako vrijeme te smatra da su proizvodi u dm-u dostupni po dobroj cijeni koja je trajno povoljna.

Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga.

Aplikaciju za pametne telefone 'Moj dm', putem koje je ostvareno više od 56% svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi, dok je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristilo više od 30% online kupaca.

Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje, istaknuvši natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90.000 eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje.

POVEZANI ČLANCI:

VIDEO: Otvorena najskuplja cesta u Hrvatskoj: Koštala je 70 milijuna eura

Komentara 1

LU
LudiAlen
14:37 19.10.2023.

Jasno kad nas gule jao meni. Skup je DM.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije