Na sjednici Vlade zadužit će se HAC za raspisivanje natječaja do kraja veljače, za završetak izgradnje autoceste do Siska, objavio je premijer Andrej Plenković na Twitteru. "Procijenjena vrijednost radova iznosi oko 300 milijuna kuna, a projekt je jedan od ključnih koraka za revitalizaciju Sisačko-moslavačke županije", objavio je premijer.
Autocesta A11, od Zagreba do Siska, planirane dužine 47,5 kilometara, počela se graditi 2006. godine. Trasa je počela na obilaznici Zagreba kod mjesta Jakuševec, u čvorištu Jakuševec s tim da je dionica autoceste između Velike Gorice i Buševca duga devet kilometara, puštena u promet u svibnju 2009. godine. U travnju 2015. godine u promet je puštena dionica autoceste između Buševca i Lekenika duga 11,2 kilometara.
Gradnja posljednje dionice tzv. sisačke ili turopoljske autoceste od Lekenika do Siska nije bila obuhvaćena planom gradnje autocesta u razdoblju do 2016. godine.
Planirana cijena izgradnje dionice Jakuševec - Velika Gorica jug bila je 780 milijuna kuna, a dionice Velika Gorica jug - Lekenik 580 milijuna kuna. Inače, kao što je poznato, na planiranoj autocesti predviđen je zatvoren sustav naplate izuzev prve dionice Jakuševec - Velika Gorica jug.
Na spomenutoj trasi autoceste Zagreb - Sisak planirano je gradnja ukupno 17 mostova, pet vijadukata, 20 nadvožnjaka, sedam podvožnjaka i 17 propusta. Od značajnijih objekata ističe se most preko kanala Sava - Odra duljine 280 metara, lučni most preko Kupe duljine 270 metara, te vijadukt duljine 750 metara.
Od zamišljenih 47,5 kilometara i 500 metara A11 dosad je izgrađeno 30-ak kilometara. Prošle je godine objavljeno da država traži sufinanciranje EU za dovršetak autoceste A11.
Dakle, na južnom kraju A11, onome u Sisku, preostalo je dovršiti autocestu od Lekenika do Siska, a na temelju lanjskog zaključka Vlade Republike Hrvatske, Hrvatske autoceste i Hrvatske ceste su sklopile Sporazum o financiranju i izgradnji te dionice Lekeknik - Sisak kojim su definirane su međusobne obveze vezane za dovršetak izgradnje dionice. Projekt je podijeljen u dva dijela: autocestu od čvora Lekenik do čvora Sisak (u nadležnosti Hrvatskih autocesta) te spojnu cestu od čvora Sisak i ulaz u grad Sisak (u nadležnosti Hrvatskih cesta). Na zagrebačkom kraju autoceste čeka se izgradnja nadvožnjaka preko Ranžirnog kolodvora. Turopoljskom autocestom godišnje prođe oko 1,7 milijuna vozila.
Kaj su neki izbori ubrzo?