Milan Bandić u predsjedničkoj je kampanji za oglašavanje na sve četiri nacionalne televizije i u tiskovinama potrošio 12,8 milijuna kuna, dok je Ivo Josipović potrošio 6,4 milijuna kuna. No, uzmu li se u obzir i svi ostali troškovi kampanje (oglašavanje na lokalnim radio i TV postajama, internet oglašavanje, uredski i putni troškovi, organiziranje skupova...) koji čine najmanje 50 posto troškova, ispada da je zagrebački gradonačelnik za trajanja cijele kampanje potrošio zapravo 25,6 milijuna kuna, a kandidat SDP-a 13 milijuna kuna.
Za njima slijede Primorac, Vidošević, Pusić, Tuđman, Kajin... dok je najmanje potrošio Slavko Vukšić, koji je za oglašavanje na televiziji i tisku izdvojio tek 35.000 kuna.
- Najveća sramota ovih izbora je zakon koji jako malo toga regulira i to što nema nikakvih sankcija tako da na kraju nećemo znati je li u kampanji bilo sumnjiva novca i odkud je taj novac dolazio. Vezano uz to, voljela bih više slušati što je to Državno odvjetništvo napravilo, nego što tek misle napraviti, izjavila je izvršna direktorica GONG-a Sandra Pernar, dodavši da GONG ne može tvrditi da kandidati u svojim izvještajima troškove nisu točno naveli, nego u te izvještaje mogu samo sumnjati.
Na kraju krajeva, podsjetila je, Bandićev stožer kazao je da oni još uvijek ne znaju sve troškove kampanje pa bi se možda nakon tjedan dana moglo dogoditi da se dozna kako je potrošeno i više od 15 milijuna kuna, koliko je prijavljeno DIP-u.
- Najgori primjer protekle kampanje bilo je dijeljenje gotovine biračima prije izbora, a druga strahota je bila primanje anonimnih donacija čiji bi iznosi zapravo trebali završiti u proračunu. Osim troškova, pratili smo pažljivo i ponašanje kandidata tijekom kampanje i o tome donijeli neke zaključke koje smo, kao i naše preporuke, uputili saborskim odborima te nadležnim ministarstvima, u nadi da će do ljetnog zasjedanja Sabora legislativa koja se odnosi na izbore biti unaprijeđena, kazao je Zorislav Antun Petrović iz Transparency Internationala Hrvatska, napomenuvši još jednom da je ukupno u kampanji potrošeno 70 milijuna kuna.
Dodao je još da se po zakonu koji je važio za ove izbore nikoga ne može kazniti za varanje, ali da ne treba zaboraviti da u nas postoji i Kazneni zakon.
- Netočno je da je izborni stožer I. Josipovića za TV oglašavanje potrošio 6,4 milijuna. U oba kruga, za oglašavanje na tri nacionalne i svim lokalnim TV postajama te u tiskovinama potrošeno je 4,3 milijuna kuna, što je daleko manje od procjene GONG-a - uzvraća direktor Josipovićeve kampanje Mirando Mrsić.
\"mister\" a objasni ti nama odkuda mu onda novac kad mu nitko nije dao ? Sve je to dobiveno od raznih provizija za razno-razne poslove koje je uredio svojim kumovima i rodjama! To i mala djeca znaju kako se poslovi obavljaju u Hrvatskoj!!