Inicijativa za izgradnju novoga željezničkog stajališta na međunarodnoj pruzi Zagreb Glavni kolodvor – Dugo Selo pokrenuta je radi poboljšanja usluga u javnom gradskom prijevozu, ponajprije za lokalno stanovništvo, kao dijela razvoja željezničkog čvorišta grada Zagreba.
Planirani zahvat obuhvaća izgradnju stajališta, parkirališta i pristupne ceste sa sjeverne strane pruge. Također, predviđa izgradnju bočnih perona s pristupnim stubama i rampama, pješačkog pothodnika sa stubištima i platformama, peronske nadstrešnice, zaštitnih ograda, pristupnih putova, parkirališta za bicikle te ostale urbane opreme poput razglasa za putnike. Prije izgradnje svega toga potrebno je izmjestiti postojeće instalacije te rekonstruirati kontaktnu mrežu.
Projekt izgradnje stajališta podijeljen je u dvije faze: najprije će se izmjestiti instalacije, izgraditi peroni, pothodnik i južno parkiralište, a potom slijedi izgradnja sjeverne pristupne ceste i parkirališta.
Inače, ovo nije jedino novo stajalište na području Sesveta. Prije dvije godine u promet je pušteno novoizgrađeno stajalište Sesvetska Sopnica (između kolodvora Sesvete i stajališta Čulinec). Projekt vrijedan više od tri milijuna eura obuhvatio je izgradnju 160 metara dugog otočnog perona sa 60 metara dugom nadstrešnicom te pothodnikom ispod svih četiriju kolosijeka, kao i tri dizala za osobe smanjene pokretljivosti te ostalu urbanu opremu.
Dionica Sesvete – Dugo Selo najprometnija je željeznička dionica u Republici Hrvatskoj kojom danju i noću prođe više od 200 vlakova (od toga 140 putničkih). Stajalište Sesvetska Sopnica svakodnevno upotrebljava više od 250 putnika, čime se smanjila gužva u kolodvoru Sesvete, a to je dodatan cilj i izgradnje stajališta Sesvetska Sela.
Izgradnja novih stajališta i prateće infrastrukture na tom gusto naseljenom području pridonosi kvaliteti života lokalnoga stanovništva. Uz obnovu zgrade kolodvora Sesvete koja je u tijeku, a vrijedna je više od 370 tisuća eura, stanovnici najvećega zagrebačkog naselja imat će bolju kvalitetu života jer će biti povezaniji željeznicom sa samim središtem Zagreba. Putovanje vlakom tako će biti brže, ugodnije i pristupačnije bez potrebe za korištenjem automobila, čime se posljedično smanjuju gužve na cestama i onečišćenje okoliša.