Zbog loših akvizicijskih odluka uprava koje je predvodio Darko Marinac koprivnička Podravka izgubit će milijune kuna. Koliko točno, vidjet će se, a u ovome trenutku taj se iznos može neslužbeno procijeniti na oko 180 milijuna kuna.
Hladnjaci
Toliko je koprivnička kompanija platila sladoledarsku tvrtku Ital-Ice te brend i pogone Lera u Rijeci. Ital-Ice Podravka je kupila 2002. godine za oko 47 milijuna kuna od poduzetnika Alda Knapića. Tada se to spominjalo kao prvi korak u snažnom razvijanju lanca smrznute hrane jer je, skupa s malom sladoledarom, kompanija trebala dobiti i nekoliko tisuća rashladnih uređaja diljem trgovina u Hrvatskoj te BiH. Međutim - i danas se to prepričava gotovo kao vic - uskoro se ispostavilo da takvih uređaja ili nema ili su neispravni. Ispravnih je, navodno, bilo tek nekoliko stotina. Godine 2007., pak, Podravka kupuje brend bezalkoholnih pića Lero za, neslužbeno, 48 milijuna kuna te pogone u Rijeci za oko 90 milijuna kuna.
Ostale nekretnine
Suprotno najavama, pokazalo se da je Lero ne stalno rastuća, nego stalno padajuća marka, pa je aktualna uprava već u dva navrata smanjila njegovu knjigovodstvenu vrijednost, a lani je i oglasila Lero te Ital-Ice na prodaju. Ovih dana, pak, na Zagrebačkoj burzi priopćila je kako ta društva pripaja matici, bez povećanja temeljnog kapitala.
- U sklopu procesa dezinvestiranja, Podravka je razmatrala opciju prodaje udjela u društvima Ital Ice d.o.o. i Lero d.o.o., no za to nije bilo interesa. S obzirom na navedeno, Podravka će navedena društva ‘ugasiti’ kroz pripajanje matičnom društvu, a imovinu koja nije u funkciji, uglavnom nekretnine, prodati - poručili su jučer iz Podravke.
Na pitanje jesu li poduzeli, ili to namjeravaju, kakve pravne korake protiv odgovornih za milijunski štetne odluke, nisu željeli odgovoriti.
kompletnu podravku zatvoriti onda privatizirati na jbolje rijesenje.