Nakon što je u 91. zrakoplovnu bazu Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane na zagrebačkom Plesu stigao i drugi remontirani MiG-21 iz Odese, odmah je počeo postupak sastavljanja zrakoplova. Kao što je ugovorom predviđeno, avione će sastaviti poseban tim od 11 inženjera i tehničara, koji su iz Ukrajine stigli u utorak.
Naši tehničari bit će također uključeni u postupak. Planira se da će MiG-ovi biti sastavljeni u roku od tjedan dana, potom slijedi završni pregled, a zatim će probni piloti odraditi najvažnije – inspekciju letnih sposobnosti zrakoplova. Brigadir Ivan Selak, koji je zbog kašnjenja i problema s ugradnjom navigacijsko-komunikacijske opreme u Ukrajini proveo mnogo tjedana i obavio više od 20-tak probnih letova, imat će i u Zagrebu zadnju riječ kada je u pitanju preuzimanje i potom plaćanje remonta. Po avionu naši će probni piloti obaviti barem dva do tri probna leta. Tek nakon tog testiranja slijedi završni prijam i primopredaja. Treći zrakoplov, kažu u MORH-u, kreće iz Ukrajine za Hrvatsku krajem tjedna, a nakon njega, svakih nekoliko dana i preostala dva od prvih pet dokupljenih i remontiranih zrakoplova tipa MIG 21 BIS.
Premda su se iz Odese u RH vratila naša dva probna pilota i voditelj projekta pukovnik Željko Šimić, u Odesi ostaju četiri pripadnika OS RH, koji nadziru transport i kvalitetu remonta preostalih 7 MiG-ova. Probni piloti HRZ-a, tvrde u MORH-u, ponovno će u Ukrajinu kada sljedeći zrakoplov bude spreman za probne letove i tek nakon što se provedu završna testiranja u zraku prvih pet zrakoplova koji se isporučuju MORH-u.
>>U ovim kamionima je prvi MIG-21 koji je vraćen s remonta u Ukrajini!
>>MORH: Uspješno završeni testni letovi na 2 MiG-a u Ukrajini
Dajte pogledajte Slovence što imaju od avijacije pa onda pljujte po MIG-ovima