– Domovinski pokret radi na pripremama kadrova kako bi jednog dana mogao preuzeti upravljanje Hrvatskom – ovim je riječima čelnik DP-a Ivan Penava prošlog tjedna obznanio početak održavanja Političke akademije Domovinskog pokreta u suradnji s američkim Leadership Institutom kojem je na čelu Ron Nehring.
Predavanja Rona Nehringa
– Političku akademiju pokrenuli smo i zato što je takvo što u svijetu uobičajeno pa takvu praksu treba početi razvijati i kod nas. Kad već imamo dobre kontakte i u Americi i u Europi, što se tiče naše političko-ideološke opcije, zašto onda ne koristiti te veze za stjecanje novih znanja, posebice što se tiče naših članova koji dosad nisu bili javno i politički angažirani u kampanjama, a bit će u budućnosti naši kandidati na izborima – pojasnio nam je dodatno politički glasnogovornik DP–a Igor Peternel, dodavši da je u prošlotjednom dvodnevnom prvom ciklusu Akademije sudjelovalo 70 polaznika te da bi se do ljeta trebao održati i drugi ciklus.
– U planu nam je Akademiju održavati dvaput godišnje, svaki put po nekoliko dana. Predavači bi bili i domaći, a nastavio bi i nadalje predavati Ron Nehring koji je u Americi vodio ozbiljne političke kampanje Republikanske stranke. On je bio i izabrani predsjednik Republikanske stranke Kalifornije te je bio angažiran i u Schwarzeneggerovoj kampanji za guvernera. Bio je i politički glasnogovornik kampanje Teda Cruza u unutarstranačkoj kampanji s Donaldom Trumpom, a bit će i opet angažiran u Cruzovoj kampanji za njegov reizbor u Senat. Nehring je i politički analitičar za vodeće američke medije. Tu su još i tri mlađa predavača unutar Instituta, koji su u političkim kampanjama zaduženi za društvene mreže te istraživanje tržišta i digitalni marketing. Nehring je sad držao dva predavanja o tome kako funkcionira američki izborni sustav, koji su glavni problemi i izazovi nacionalnih izbornih kampanja, kako voditi političke kampanje, kako u njima odrediti ciljeve i zaduženja, tko što radi... Analizirao je i kampanju Baracka Obame te pokazao zašto je ona imala određenih prednosti u odnosu na kampanju republikanaca – otkrio je Peternel što se sve moglo čuti u prvom ciklusu Akademije.
Politički marketing
– To nije bio ideološki trening, već smo željeli ljude koji se žele dodatno obrazovati u sferama političkog marketinga i strategija u kampanjama upoznati s načinima kako najuvjerljivije prezentirati ono što se nudi biračima. Akademija nije namijenjena samo članovima i simpatizerima DP-a, već i široj populaciji koju zanimaju te teme – rekao je Peternel.
Penava i akademija smijeh do suza