PROMO

Potrošači u hrvatskoj biraju najbolje proizvode u različitim kategorija

Odabrani proizvod godine
Foto: Shutterstock
PR
Autor
PR članak
17.06.2016.
u 08:30

Proizvođači nominiraju proizvode ili usluge koje su ponudili tržištu u posljednjih 18 mjeseci, moraju u sebi imati neko poboljšanje. Glasanje i izbor za “Odabrani proizvod godine” rade potrošači stariji od 15 ili više godina putem web panela

ROK ZA NOMINACIJE ZA PROIZVOĐAĆE PRODUŽEN JE DO 5.7.2016

Povjerenje je osnova za razvoj svakog brenda i toga su svjesni svi koji na tržištu nude svoj proizvod ili uslugu. Bilo da je riječ o prodaji na tržnici ili velikom brendu, bez povjerenja nema dobrog poslovanja. Kako ostvariti i održati povjerenje jedno je od ključnih pitanja uspješnog poslovanja. Osnivač oznake “Odabrani proizvod godine” Christian Le Bret razvijajući ideju o izboru najboljeg proizvoda prije 29 godina u Francuskoj bio je svjestan činjenice kako će upravo konceptom uvažavanja kupca i stavljanjem ga na prvo mjesto, izgraditi njihovo povjerenje, a istovremeno će to povjerenje biti pokazatelj proizvođačima kako još bolje graditi svoju poziciju na tržištu.

POBJEDNICI ĆE BITI EKSKLUZIVNO IZLOŽENI U TRGOVINAMA KONZUMA

Metodologija izbora

Metodologija i postupak izbora proizvoda stoga su standardizirani i po čitavom su svijetu jednaki. Međunarodna istraživačka tvrtka AC Nielsen koja obavlja nacionalno reprezentativno ispitivanje u postupku biranja proizvoda jamac je stručnosti metodologije i objektivnosti rezultata. AC Nielsen se, između ostalog, služi web panelom tvrtke Margetagenta.com, jedne od vodećih istraživačkih instituta za srednju Europu.Proizvođači nominiraju proizvode koje su ponudili tržištu u posljednjih 18 mjeseci. Proizvodi ili usluge moraju u sebi imati neko poboljšanje zbog kojeg može se tvrditi da donose nešto novo i inovativno. To može biti npr. promjena u ukusu, funkcionalnosti, ambalaži i sl. Potom stručni žiri razvrsta nominirane proizvode u kategorije ( 30 i više) kako što su jelo, piće, proizvodi za osobnu njegu, usluge…, a u svakoj su skupini najmanje dva proizvoda.

Glasanje i odabir rade potrošači stariji od 15 ili više godina putem web panela (standard za kvalitetu usluga ISO Standard 26362). Pravo na sudjelovanje imaju isključivo oni koji su proizvod ili uslugu isprobali, a za konačnu su ocjenu ključni inovativnost, atraktivnost proizvoda i zadovoljstvo kupca. Ključ za uspjeh u svim je državama svijeta jednak, a to je – zadovoljstvo kupaca na temelju zadovoljstva u primjeni proizvoda.

Foto: screenshot/facebook
Proizvodi sa oznakom “Odabrani proizvod godine” u Hrvatskoj također će biti odabrani isključivo prema odlukama hrvatskih potrošača na temelju zadovoljstva u njihovoj primjeni. Proizvod dobiva pravo oznake crvenim pečatom “Odabran proizvod godine” na rok od 12 mjeseci nakon proglašenja rezultata. S jasnim i dobro vidljivim vizualom poručuje se kupcima kako je dobio ovo prestižno priznanje u transparentnoj i jednakoj utrci s konkurencijom, isključivo na osnovi glasova potrošača. Potrošači, proizvođači i trgovci kroz “Odabrani proizvod godine” zajednički doprinose potvrdi izvrsnosti te oblikovanju novih, inovativnih proizvoda i usluga.

Želite prijaviti greške?