Čak 40 posto njemačkih turista koji posjećuju Hrvatsku dolazi iz Bavarske, a ako među Bavarcima ima onih koji još ne poznaju našu zemlju ovih su dana mogli dosta čuti i naučiti. Osim nastupa Hrvatske na minhenskom sajmu turizma f.re.e. u toku je i promotivna kampanja Istarske turističke zajednice s legendarnim nogometnim klubom Bayern iz Münchena.
Sutra, na dan utakmice Bayerna i berlinske Herthe u Münchenu, održat će se prezentacija za vlasnike, strateške partnere i posebne uzvanike Bayerna u Allianz areni, preciznije u Siemens cooking lounge areni. Na prezentaciji za 40 osoba kuhat će poznati njemački kuhar Alfons Schuebeck, ali pripremat će istarske delicije.
Posebno će biti održana i vodena degustacija extra djevičanskog maslinovog ulja koju će voditi Chiavalon. Istra je, inače, cijeli tjedan u režimu Match Day Presentera, što znači da se vezano uz utakmicu Bayerna s Herthom Berlin prezentira kao domaćin kroz različite promotivne kanale tri dana prije utakmice i tri dana poslije utakmice.
I, dakako, za vrijeme samog susreta dvaju nogometnih rivala. Tijekom utakmice , u poluvremenu, na digitalnim panelima vrtjet će se vizuali Istre, na glavnom ekranu prikazati promotivni film te regije, a pucat će se i tobožnji penali na gol s velikim vizualom Istre.
Tko, pak, od njih pogodi rupe u platnu, osvojit će sedmodnevni boravak u Istri. Inače, Istarska turistička zajednica s Bayernom je potpisala trogodišnji ugovor o suradnji, a sutrašnje događanje samo je jedan od cijelog niza aktivnosti.
Najbolje su tripe s palentom!