MOST U BOTOVU

FOTO Impresivni most preko Drave u završnoj fazi. Fotografije otkrivaju koliko je važan za cijelu Hrvatsku

Most u Botovu
Foto: Ivan Balija/epodravina
1/6
16.11.2023.
u 11:48

Most će se koristiti za željeznički promet te nije predviđen prelazak pješaka i biciklista

Počela je završna faza naguravanja mosta Drava u Botovu. Riječ je o jednom od većih objekata na dionici projekta “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Križevci – Koprivnica – državna granica”. Radovi napreduju prema planu, a ostalo je još 70 metara da se sve završi. 

- Most je kompletno zavaren i završen i sada slijedi još samo naguravanje. Ovo mjesto dio je Mediteranskog koridora i jako je važno za međunarodni teretni promet, kao i za Hrvatsku. Naguravanje se radi oko 20 do 25 metara dnevno, što ovisi i o vremenskim uvjetima. Vremenske nepogode tijekom ljeta (op. a. poplave) utjecale su na radove i kasnilo se oko mjesec dana zbog toga - rekao je Darko Barišić iz Uprave HŽ Infrastrukture, piše ePodravina

Napomenuo je da će kompletan projekt bit će završen 2025. godine, uključujući i nadvožnjak u Botovu. Mehmet Yilmaz, voditelj projekta iz tvtke Cengiz, pojasnio je tehničke detalje sastavljanja mosta.

VEZANI ČLANCI: 

– Prva faza uspješno je dovršena u srpnju. Trenutno smo na 225. metru mosta, nadamo se da će u naredna dva dana biti dovršeno. Težina je 4000 tona, elementi su dovezeni iz Turske i sastavljani ovdje. Sudjelovalo je 80 radnika u cijelom procesu – rekao je Yilmaz.

Most će se koristiti za željeznički promet te nije predviđen prelazak pješaka i biciklista. 

– Kasnimo nekoliko tjedana zbog poplava, no proces se završava i krećemo prema završetku i tehničkom pregledu. Bilo je teško, no izgledalo je gore nego što je bilo. Ipak, niz Dravu na potocima bujice su bile gore, no nasipi su bili dobro napravljeni – kazao je nadzorni inženjer Branko Bosanac te je dodao kako će stari most biti srušen. 

FOTOGALERIJA Pogledajte i kako izgleda Most 3. gardijske brigade Kune kod Osijeka

Most u Botovu
1/15
Ključne riječi

Komentara 5

AC
acer7
12:32 16.11.2023.

Ne kužim baš ali... jer ja niti nitko koga ja poznajem ne posjeduje lokomotivu da bi se onuda vozili. Možda premalo ljudi poznajem ali moja ekipa i ja nećemo ga koristiti, jer što bi vozili ako je samo za željeznički promet.

KS
kum stevica
18:11 10.01.2024.

Takve mostove je Đuro Đaković pravio još polovicom prošlog stoljeća, počev od Hendriksovog mosta u Zagrebu pa do isto takvog mosta između Sl. I Bos. Broda poslije rata. Ali kod domaćih izvođača nema neke provizije za lopine

MI
mikimouse12
12:37 16.11.2023.

Ja sam dosao procitat zasto je to vazno za cijelu Hrvatsku ali nisam nasao trazeni pojam

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije