CESTOVNO SPAJANJE
Probijeno 1200 metara druge cijevi tunela Učka, od Zagreba do Pule 2024. za 2,5 sata!
Na neka kašnjenja utječe divljanje cijena, ali i manjak radne snage u tunelogradnji. Od 400 radnika gotovo svi su iz Hrvatske.
Komentara 11
SK
Za Hrvatsku je važnije da se radi tunel za željeznicu. I da se ukine tunelarina, jedina u Hrvatskoj. Tunel kroz Učku ionako je izgrađen doprinosom svih naših građana, a ne novcem kompanije koja desetljećima ubire tunelarinu.
Svaka hebena lipa mora se investirati "tamo", s one strane Velebita i ostalih kamenjara. Istovremeno, na pravcu Varaždin-Koprivnica-Virovitica-Osijek-Vukovar..., gdje DNEVNO prođe 20 do 25 TISUĆA vozila (pola od njih kamioni), ova banana država nije u stanju izgraditi ni pješačke staze uz tu sramotu od ceste. Djeca idu u školu po cesti po kojoj svakih desetak sekundi projuri neko vozilo. Al se zato tamo grade autoceste do svakog poljskog šekreta, ceste po kojima u mjesec dana ne prođe toliko vozila koliko po ovoj SVAKODNEVNO. Hvala drugovi vlastodršci, al došli budu izbori opet.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Još da željeznički tunel probiju, gdje bi nam bio kraj....