Nesreća se desila na opasnom zavoju, u kojem je brzina zbog oštećenog kolnika ograničena na 40 km/h, a na dolaznoj putanji cesta je ravna i s blagim padom, pa omogućava razvijanje velikih brzina. Problem je i što je u konkretnom zavoju, na kritičnom mjestu, kolnik poprečno nagnut pogrešno, prema vanjskom dijelu. Krajnje neodgovorni vozač vozio je Audi A3 prevelikom brzinom, teško kršeći članak 54. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, usto brzinu nije prilagodio uvjetima na cesti (članak 51. st. 1) te je vozilom izletio s ceste. No sve to nije trebalo rezultirati trostrukom tragedijom - komentirao je jučerašnju prometnu nesreću s tri poginula prometni stručnjak dr. sc. Željko Marušić.
Dodatni su problemi bili što najmanje dvije osobe u automobilu nisu bile vezane sigurnosnim pojasom i što se nakon izlijetanja vozilo zabilo u gornji dio mosta i ogradu preko uzdužnog kanala uz cestu, izazvavši teška oštećenja i velike inercijske sile, uslijed kojih su nevezane osobe u automobilu izletjele iz karoserije, a sve su zadobile smrtonosne ozljede.
- Navedenu se prometnicu može nazvati "cestom koja zove smrt", na kojoj se već dogodio niz teških i tragičnih nesreća - dodao je i predložio tri mjere:
1. Povećati izvjesnost kažnjavanja postavljanjem radarskih kamera na svim opasnim dionicama i u naseljima.
2. Kaznu za nevezivanje sigurnosnim pojasom (čl. 163. st. 8) povećati sa 130 na 260 eura.
3. Na dionice, poput DC-22 između Orehovca i Guščerovca, treba postaviti uspornike i/ili zaštitne ograde, a svako buduće postavljanje betonskog prilaza ili armiranobetonskog mostića preko uzdužnih odvodnog kanala uz prometnice treba biti moguće jedino nakon dozvole stručnih tijela.
POVEZANI ČLANCI:
Uvijek cesta, vrijeme, majka božja ili vanzemaljci su krivi, ali nikada konjine za volanom.