„Ovom promocijom namjera je bila obratiti se mlađim turistima i prikazati im mogućnosti koje Hrvatska nudi. Unatoč činjenici da se nalazimo u vremenu kada je festivalska sezona ograničena, pozvali smo mlade mađarske turiste da istraže Hrvatsku kroz sve njezine prirodne i kulturne ljepote, odličnu gastronomiju, nacionalne parkove te uvijek ljubazne domaćine. Važno je već sada komunicirati s tom ciljnom skupinom kako bi na taj način stvarali naše nove tradicionalne goste, kojima će Hrvatska biti prvi izbor za odmor i u budućnosti”, poručila je Herceg, nadodavši kako se sve više mađarskih gostiju odlučuje za hotelski smještaj te nautički turizam.
Festival je održan na najpoznatijoj balatonskoj plaži Plazs Siófok te je okupio nekoliko tisuća posjetitelja pa je vidljivost promocije naše zemlje bila višestruka.
Važnost mađarskog tržišta komentirao je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić. „Mađarska je naše tradicionalno važno tržište koje značajno doprinosi ukupnim hrvatskim turističkim rezultatima. Navedeno je vidljivo i na primjeru ove godine tijekom koje smo s tržišta Mađarske ostvarili oko 1,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 93 posto. Ovim smo se rezultatom značajno približili i trendovima iz rekordne 2019. godine, no za daljnji tijek sezone sigurnost i dalje ostaje osnovni preduvjet“, naglasio je Staničić.
Dodajmo kako je, prema podacima sustava eVisitor, najveći broj noćenja mađarskih turista u dosadašnjem dijelu godine ostvaren u Primorsko-goranskoj i Istarskoj županiji, a gledano po destinacijama najviše noćenja Mađara su ostvarile destinacije Vir, Rovinj, Crikvenica, Poreč i Medulin.