Dijelovi pronađeni nakon pada Air Franceova Airbusa upućuju na to da je
zrakoplov iznenada pao u Atlantski ocean. Dakle, nije došlo
do eksplozije u zraku, tvrdi brazilski stručnjak, umirovljeni pilot Ari
Germano, koji je svojedobno napisao knjigu o padu zrakoplova.
Dokazi –
fotografije
Germano je bio šokiran fotografijom ostataka aviona, kobnog
leta 447, na kojoj se navodno vidi da posada nije bila vezana
sigurnosnim remenima. Iskusni pilot tvrdi da se na osnovi te
fotografije može zaključiti da su putnici bili iznenađeni te da se
tragedija dogodila tako brzo da posada nije mogla reagirati.
– Na fotografijama se vidi da su sjedala posade bila
otkopčana, što sugerira da se posada kretala. Da je bilo
upozorenja za opasnost, bili bi vezani na svojim mjestima. Oni nisu
imali vremena učiniti bilo što – tvrdi umirovljeni
pilot. Da njegov teorija “drži vodu”, pokazuju
još neki detalji o padu zrakoplova do kojih su
došli istražitelji.
Uvjereni u pravi smjer
Naime, među 24 automatske poruke koje su poslane samo nekoliko minuta
prije pada, nalazi se i jedna koja upozorava na probleme s mehanizmom
namijenjenim upravljanju zrakoplovom. Još prije se govorilo
da je bilo problema s mehanizmom za visinu. Pojednostavljeno, moguće je
da avion prije pada nije pokazivao ni točnu visinu ni točan smjer te da
se iznenada zabio u Atlantik. Postoji također teorija da je bio
pokvaren mjerač brzine, odnosno da je brzina bila premala ili
prevelika.
Stručnjaci upozoravaju da je moguće da nikada neće biti otkriven pravi
uzrok nesreće ako se ne pronađe crna kutija. A sve su manji izgledi da
se ona pronađe. Ne samo zato što za dva tjedna crna kutija
više neće moći slati signale nego više stoga
što je Atlantski ocean na mjestu pada aviona dubok oko 6000
metara.
KOBAN LET 447 Umirovljeni pilot o nesreći Air Franceova zrakoplova tvrdi: