Prošla su vremena kad se u turizmu svakog nezadovoljnog radnika s lakoćom moglo zamijeniti s tri druga. Nestašica radne snage natjerala je poslodavce da se boljim plaćama, ali i drugin pogodnostima itekako (po)trude oko svojih zaposlenika. Neki su jadranski domaćini u tome bolji, neki lošiji, a kao primjer dobre prakse često iskače najveći Valamar.
U toj kompaniji tako, među ostalim, smatraju da imaju najbolji rezervacijski centar u Hrvatskoj i poručuju kako njihovih šest timova, sa sedamdeset zaposlenih u Zagrebu i Poreču, ima unaprijed definiran mjesečni radni raspored i slobodne dane, mentore,, edukacije.... Ali, što se smatra i ponajvećim benefitom, mogućnost kombinacije rada u Zagrebu i Poreču tijekom godine. Zaposlenici Valamarova rezervacijskog centra tako zimi mogu raditi iz Zagreba, a ljeti iz Poreča, i to uz subvenciju smještaja i hrane tijekom rada u destinaciji.
Od prošle godine Valamar, naime, ima program “Krov nad glavom” kojim zaposlenicima daje mogućnost dodatka za najam stana u iznosu do 500 eura mjesečno. Od ove godine osigurano je i dodatnih 400 eura neto za zaposlenike koji žive u destinacijama ili trajno dosele, kao i popuste na više od 300 partnerskih prodajnih mjesta. U Valamaru da uspjeh kompanije ovisi u prvome redu o zaposlenicima, a u spomenutom rezervacijskom centru naglasak je poticajnoj radnoj atmosferi i motivaciji zaposlenika, što uključuje i fleksibilnost u radu, nagrade za najbolje rezultate na mjesečnoj razini te putovanja u destinacije u kojima Valamar posluje.
VEZANI ČLANCI:
- Iskustvo gosta počinje i prije samog dolaska u Valamar, već prvim kontaktom i to upravo s našim kolegama u rezervacijskom centru. Njihovi se rezultati izravno očituju u visokom udjelu direktne prodaje i u izvanrednim rezultatima poziva i mailova tajnih kupaca. Valamarov rezervacijski centar stoga je iznimno bitan za kompaniju te kontinuirano radimo na održavanju visoke kvalitete usluge koju pružamo gostima, kao i na motivaciji zaposlenika - ističe Vesna Otočan, direktorica odjela rezervacijskog centra u Valamaru.
Inače, zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima (telefon, e-mail, chat…) te su uz prodaju putem web stranica zaslužni za izrazito visok udio direktne prodaje od čak 63 posto. Valamar kontinuirano ulaže u visoki standard korisničkog iskustva, pa tako na godišnjoj razini provodi vanjsku evaluaciju putem poziva i mailova tajnih kupaca. Zadnji rezultati pokazuju uspješnost od gotovo 95 posto.
>>> FOTO 10 zemalja u kojima možete živjeti jeftino i luksuzno: Neke povoljne destinacije nalaze se i u Europi