RAD U TURIZMU

Radno mjesto: ljeti na moru, zimi u Zagrebu

Konobari u ugostiteljskim objektima na moru
Foto: Goran Kovacic/Pixsell/Ilustracija
1/7
14.10.2024.
u 13:42

Zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima te su uz prodaju putem web stranica zaslužni za izrazito visok udio direktne prodaje od čak 63 posto.

Prošla su vremena kad se u turizmu  svakog nezadovoljnog radnika s lakoćom moglo zamijeniti s tri druga. Nestašica radne snage natjerala je poslodavce da se boljim plaćama, ali i drugin pogodnostima itekako (po)trude oko svojih zaposlenika. Neki su jadranski domaćini u tome bolji, neki lošiji, a kao primjer dobre prakse često iskače najveći Valamar.

U toj kompaniji tako, među ostalim, smatraju da imaju najbolji rezervacijski centar u Hrvatskoj i poručuju  kako njihovih šest timova, sa sedamdeset zaposlenih u Zagrebu i Poreču, ima unaprijed definiran mjesečni radni raspored i slobodne dane, mentore,, edukacije.... Ali, što se smatra i ponajvećim benefitom, mogućnost kombinacije rada u Zagrebu i Poreču tijekom godine. Zaposlenici Valamarova rezervacijskog centra tako zimi mogu raditi iz Zagreba, a ljeti iz Poreča, i to uz subvenciju smještaja i hrane tijekom rada u destinaciji.

Od prošle godine Valamar, naime, ima program “Krov nad glavom” kojim zaposlenicima daje mogućnost dodatka za najam stana u iznosu do 500 eura mjesečno. Od ove godine osigurano je i dodatnih 400 eura neto za zaposlenike koji žive u destinacijama ili trajno dosele, kao i popuste na više od 300 partnerskih prodajnih mjesta. U Valamaru da uspjeh kompanije ovisi u prvome redu o zaposlenicima, a u spomenutom rezervacijskom centru naglasak je poticajnoj radnoj atmosferi i  motivaciji zaposlenika, što uključuje i fleksibilnost u radu, nagrade za najbolje  rezultate na mjesečnoj razini te putovanja u destinacije u kojima Valamar posluje.

VEZANI ČLANCI: 

- Iskustvo gosta počinje i prije samog dolaska u Valamar, već prvim kontaktom i to upravo s našim kolegama u rezervacijskom centru. Njihovi se rezultati izravno očituju u visokom udjelu direktne prodaje i u izvanrednim rezultatima poziva i mailova tajnih kupaca. Valamarov rezervacijski centar stoga je iznimno bitan za kompaniju te kontinuirano radimo na održavanju visoke kvalitete usluge koju pružamo gostima, kao i na motivaciji zaposlenika - ističe Vesna Otočan, direktorica odjela rezervacijskog centra u Valamaru.

Inače, zaposlenici Valamarovog rezervacijskog centra godišnje obrade više od pola milijuna upita različitim komunikacijskim kanalima (telefon, e-mail, chat…)  te su uz prodaju putem web stranica zaslužni za izrazito visok udio direktne prodaje od čak 63 posto. Valamar kontinuirano ulaže u visoki standard korisničkog iskustva, pa tako na godišnjoj razini provodi vanjsku evaluaciju putem poziva i mailova tajnih kupaca. Zadnji rezultati pokazuju uspješnost od gotovo 95 posto.

>>> FOTO 10 zemalja u kojima možete živjeti jeftino i luksuzno: Neke povoljne destinacije nalaze se i u Europi

Konobari u ugostiteljskim objektima na moru
1/10
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije