Jozo Radoš, eurozastupnik HNS-a, u svom mandatu postavio je četiri pitanja, od kojih čak dva iz područja prometa. Radoša tako silno muči zašto putnicima na letu Zagreb – Frankfurt – Bruxelles 22. rujna prtljaga nije stigla na odredište, nego su nakon dva dana sami morali ići po kovčege. Tjedan prije čini se da je Radoš iz Bruxellesa u Zagreb krenuo automobilom i naišao na zatvoren tunel Karavanke. O tome, piše Slobodna, svjedoči Radoševo pitanje u EP-u zašto vozači pred tunelom nisu bili obaviješteni o alternativnim smjerovima kretanja. Pred Radošem je duga zima pa će sigurno imati još pitanja o zastojima u prometu.
Župan, vojnik i branitelj, ali ne i povjesničar
Ivo Žinić, novi sisačko-moslavački župan, nakon pobjede na izborima pao je u militaristički zanos pa je pred novinarima poručio u trećem licu kao “vojnik, branitelj, dragovoljac” da je “Operacija Maestral završena, Ivo Žinić završio je operaciju.”.
Odmah potom izrazio je želju da što prije krene u nove pobjede i pozvao stranačkog vođu Tomislava Karamarka da “izda zapovijed za operacije Bljesak i Oluja”. Vojnik Žinić pritom zaboravlja da je Maestral slijedio, a ne prethodio Bljesku i Oluji.
Gorska služba spašavanja spasit će i Hrvatske autoceste
Stipe Božić, poznati alpinist i član Gorske službe spašavanja, najavu da će i GSS ubuduće plaćati cestarinu komentirao je na originalan način. “Mi smo služba za spašavanje pa ako će to spasiti HAC, onda će i GSS plaćati cestarinu“.
Zmajlović možda štiti okoliš, ali ne i naš novac
Mihaela Zmajlovića, ministra zaštite okoliša i prirode, u jeku preseljenja u skupi i luksuzni Zagreb Tower prozvala je Državna revizija jer je njegovo ministarstvo ničim izazvano potrošilo 612.000 kuna na parking, što je deset puta više nego što je bilo potrebno. Jutarnji objavljuje računicu po kojoj je Zmajlovićevo ministarstvo za zakup 17 parkirališnih mjesta plaćalo 51.000 kuna mjesečno, premda je imalo pravo na kupnju povlaštenih mjesečnih karata za pravne osobe, što bi ih stajalo 5100 kuna mjesečno odnosno deset puta manje, a i na to su mogli dobiti dodatni popust. Što se čudimo, Zmajlović je tu da štiti okoliš i prirodu, a ne novac poreznih obveznika.
>> Procvao posao starog premijerova prijatelja
>> Marasu ne trebaju euri, a i Dubrovnik se ‘može odvojiti’
Radoševa pitanja fantastičan su primjer naših dokonih političara koji politiku shvaćaju isključivo kao sredstvo za promicanje osobnih interesa. Ovaj se zato pita što mu je s prtljagom, ali mu je očito svejedno koliko će Hrvatska povući iz europskih fondova. To njega ne zanima. Jedina je žalost da u tome nije jedini. Mene tek zanima jedan detalj koji se iz ovog svega može iščitati. Zbog čega ovaj zastupnik u Bruxelles putuje Lufthansom, a ne direktno letom Croatiom Airlines? Zašto financira njemačku zračnu kompaniju, a ne hrvatsku? I zašto dragi novinari to ne ispitate? Mi financiramo spašavanje Croatie Airlines iz svojih džepova dok ovaj očito spašava njemačku Lufthansu. Je li to normalno?