SLUČAJ 'SKIMMING'

RBA: 'Poduzet ćemo sve što je potrebno kako ne bi došlo do ovrhe'

Bankomat u Červar Poratu
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
25.10.2017.
u 16:38

RBA je klijentima u nedjelju masovno blokirala kartice, a zbog razmjera hakerskog napada navodno ih nije stigla ni obavijestiti o tom

RBA banka reagirala je na slučaj 'skimminga' - skidanja podataka o karticama preko posebnih čitača koji izgledaju kao originalni utori za kartice. Služe za krađu podataka, pa naposljetku i - novca.

RBA je klijentima u nedjelju masovno blokirala kartice, a zbog razmjera hakerskog napada navodno ih nije stigla ni obavijestiti o tome. Danas su im stigle SMS obavijesti da se jave u RBA kontaktni centar, bez dodatnog objašnjena. 


Priopćenje prenosimo u cijelosti. 

Raiffeisenbank Austria d.d. (RBA) smatra konstruktivnim svojevoljno se odreći prava zaplijene pune plaće, iako je, sukladno Odluci Ustavnoga suda, ukinuta odredba Pravilnika o načinu i postupku provođenja ovrhe na novčanim sredstvima, kojom je retroaktivno umanjeno pravo ovrhovoditelja.

Sukladno našim prethodnim reakcijama na ovu temu, RBA je i dalje, kao i do sada, spremna na dogovore s klijentima kojima stoji na raspolaganju niz mogućnosti koje uključuju restrukturiranje, pa tako i mogućnost izvan sudske nagodbe. Nama nikada nije niti će biti u interesu dovoditi klijente u takve nepovoljne situacije, sve dok postoji mogućnost dogovora i spremnosti od strane klijenata za pronalazak zajedničkoga rješenja.

Sa svim klijentima koji su u komunikaciji s Bankom i sa svima koji aktivno sudjeluju u dogovoru s Bankom, i dalje ćemo tražiti rješenja koja su obostrano prihvatljiva, a koja isključuju zapljenu cijele plaće. Pristup i dalje podrazumijeva da sa svakim klijentom pronalazimo najbolje rješenje za financijsku situaciju u kojoj se osoba nalazi.

Sukladno navedenom, proaktivno ćemo pristupiti poslodavcima i provesti što je potrebno kako se ne bi provela ovrha nad cijelom plaćom. Navedeno se odnosi na sve klijente za koje je to moguće temeljem dosadašnje komunikacije i odnosa Banke i klijenta.

Komentara 1

BR
brodludjaka
17:53 25.10.2017.

To je apsolutno propust i to veliki, jedne i druge banke. I ne trebaju nikakva priopćenja slati. Naprosto su loše sigurnosno organizirani.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije