Čak milijun i pol pregleda prikupila je reklama za PVC stolariju iz Srbije na TikToku te je izazvala lavinu komentara, što pozitivnih, ali i negativnih. Naime, na snimci žena iz dvorišta galami na supruga da ništa ne radi, da nije sredio dvorište niti otišao po djecu u vrtić... Iz kuće se potom javlja suprug koji kaže kako se taj 'problem' može lako riješiti te zatvara prozor nakon čega se više ništa ne čuje.
- Ovo se lako može riješiti. Dihtanje je jako bitno. Stolarija Stanišić - govori muškarac u videu dok zatvara prozor. Mnogi su odmah komentirali video. Većina piše kako su napravili odličnu reklamu, neki se žale da zbog tog videa više ne razgovaraju sa suprugom, drugi kako su pokazali što je dobar marketing. Međutim bilo je onih kojima se video nije svidio.
VEZANI ČLANCI:
- I ovo je nekome smiješno? Fuj - komentirao je jedan muškarac. 'Ovo je najgori marketing ikad...', 'Razvalila bi taj prozor u sekundi... kakva je ovo reklama?!', 'Slažem se, može lako da se riješi, papirima za razvod npr.', 'Opet šovinizam, kad ćemo se maknuti s ovog narativa', neki su od komentara kojima se ovakav pristup baš i ne sviđa.
Direktor tvrtke koja je objavila TikTok video Željko Stanišić kazao je da su očekivali više negativnih komentara, a čuli su i one da se radi o šovinističkoj šali, ali da ih je 90 posto bilo pozitivnih. Na poslovanju, dodaje, još nisu osjetili popularnost videa, ali na jačanju brenda itekako.
Što vi mislite, je li riječ o dobrom marketingu ili neukusnoj šali na račun žena, odgovorite nam u anketi.
Uopce mi nije jasno sta je tu sexisam ako gospodja vice na gospodina? Pa samo je zatvorio prozor i sta je tu lose?