Posljednje sučeljavanje Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića ponovno je hit na Twitteru gdje su mišljenja podijeljena. Također, dosta se raspravljalo i o reklamama.
Gledatelji pa i tviteraši iznenadili su se što je u sučeljavanju bilo više blokova reklama. Naime, reklama u prethodnim debatama uopće nije bilo jednom kada bi debata počela. Neki su prvo dosta kritizirali Novu TV zbog reklama, ali potom su ih prigrlili kao pauzu od na trenutke napornog sučeljavanja.
Općenito je dojam na Twitteru da je cijelo sučeljavanje bilo nešto ipak manje kvalitetno, nego na prošloj hvaljenoj debati na HRT-u.
Evo kako je to izgledalo na Twitteru:
Neki reklame vide prilikom za 'provjeru jesu li članovi tima Grabar-Kitarović na okupu'.
Zgodno. Prekid zabreklame daje priliku da se provjeri jesu li članovi tima #KGK na okupu ili su se rasuli po sacekusama i režiji. Ajmo, prozivka!#novatvdebata
— Ivan Novaković (@N_Ivan) 3. siječnja 2020.
Može li DIP istražiti tko je dobio veći rabat za reklamu #NovaTVdebata
— Kristijan Orlić (@KristijanOrlic) 3. siječnja 2020.
Nova tv jedina ima reklame, što je dobro da rezimiramo koliko je sranja i laži izgovoreno #novatvdebata
— Mr. Joker 🃏 (@mrjoker1501) 3. siječnja 2020.
zakljucak: reklame trajale duze nego sta su ovi pricali i bile su zanimljivije #novatvdebata #izbori2019
— anđeo sa greškom ✨ (@tolstojevaa) 3. siječnja 2020.
A nekima je opet sve smiješno.
#Izbori2020 #izboriPRH #izbirirh #izborihr #NovaTVDebata #predsjednickiizbori 🇭🇷 pic.twitter.com/6vYd7LqAuK
— ŽELJAN MARKOTIĆ (@Zeljan_Markotic) 3. siječnja 2020.
New year, old me. #izbori2020 #novatvdebata pic.twitter.com/UQIQO7TeM9
— kuhs (@kuhs_) 3. siječnja 2020.
>> Pogledajte video: Predsjednički izbori: Ankica Mamić i Davor Ivanković o drugom krugu
Hm, budući da se KGK spustila na Milanovićev nivo i sučeljavanje je postala čista birtijaška rasprava u stilu ti meni - ja tebi, naravno da su reklame dobro došle...