'VEĆ GODINU DANA RAZVIJAMO NOVI MODEL'

Rimac otkrio koji su test iz Porschea prošli da bi dobili deal za Bugatti

Von der Leyen, Rimac i Plenković obratili se medijima nakon obilaska tvornice
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
1/8
08.07.2021.
u 17:43

"Smatramo da srednjoročno za Bugatti ima smisla da bude hibridni. Istina je da je Porsche htio da idemo odmah na struju, a mi smo rekli da bismo htjeli još neko vrijeme raditi s benzinskim motorima i to s novim motorom"

Bugatti su nam povjerili jer misle da imamo tehnologiju i pravi poduzetnički pristup, rekao je Mate Rimac u izjavama za medije nakon što je kroz svoju tvrtku proveo predsjednicu Europske komisije Ursulu von der Leyen kojoj je predstavio čime se tvrtka bavi i kako planiraju potpuno promijeniti koncept mobilnosti u budućnosti. Njegova vizija i ideje oduševile su von der Leyen, kao i ranije Porsche s kojima Rimac Automobili sada intenzivno surađuju.

- Stalo nam je do proizvoda, zaposlenika, brenda i misle da smo pravi dom za Bugatti. To otvara vrata za još dublju suradnju s VW grupom i Porscheom. Prije 10 godina nitko nije mislio da će nešto biti od toga, a evo sada je 1000 zaposlenih i radimo kampus od preko 200 milijuna eura. Tek smo počeli i mislim da možemo imati veliki utjecaj - kazao je Rimac, a potom je ispričao i kako ih je Porsche testirao prije nego su im povjerili kultni brend Bugatti.

- Donijeli su nam prototip Panamere i rekli evo imate 3 mjeseca i pokažite nam kako možete napraviti auto boljim. Mi smo unutar istim gabaritima baterije i u istoj masi napravili da auto ima duplo više dometa i duplo više kapaciteta batarije. To smo sve u proizveli i integrirali u auto. Došli smo s autom u Stuttgart. Uprava je uspoređivala standardni i naš i bila oduševljena. Dodijelili su nam prve projekte za serijsku proizvodnju gdje mi razvijamo i proizvodimo baterije i druge sustave za serijsku proizvodnju automobila koji su još u razvoju - ispričao je Rimac.

Osvrćući se na planove za budući Bugatti, kazao je da bi im bilo najlakše uzeti Neveru i napraviti od njega Bugattija, ali da smatraju da trebaju napraviti što je najbolje za marku.

- Nikad nismo bili tvrdoglavi da mora biti na struju nego ono što ima najviše smisla. Recimo Porsche radi na gorivo koje je karbonski neutralno ili čak pozitivno zbog načina na koji se dobiva. Smatramo da srednjoročno za Bugatti ima smisla da bude hibridni. Istina je da je Porsche htio da idemo odmah na struju, a mi smo rekli da bismo htjeli još neko vrijeme raditi s benzinskim motorima i to s novim motorom, ali tu ću stati i neću otkriti što će sljedeći Bugatti biti. Radimo preko godinu dana tu u Hrvatskoj na razvoju novog Bugattija - otkrio je Rimac.

Komentara 10

DU
Deleted user
18:14 08.07.2021.

Rimac samo peglaj legedno!

PP
Pucvala_premium.2
20:15 08.07.2021.

Misli plenki , da nema ovog Rimca trebalo bi ga izmislit , ovo nema nikakvog smisla , dovedes Njemicu da isprosis novca za prezivjet a onda pokazes kako kupujes Njemacku firmu , trebali su joj pokazat kamensko i Orljavu, vise bi novca dobili

Avatar horuk
horuk
18:28 08.07.2021.

Moze li jedan Bugatti (ili Bugardi kako oni kazu) za nase lijeve pljuvace. Molim za 3.000 Eur ili jeftinije da te i nasi lijevi balkanski neradnici zavole. Iako, naravno oni bi lakocom znali napraviti takav bezvezni elektricni auto odnosno maketu.. Ali im se momentalno neda. Al to moze svako napraviti ak je jugolefto. Oni to nece jer znaju da bi to samo koristilo za pranje novca. A lefto i kriminal... ma nikako, nebi oni to. To je razlog da samo kriminalci domoljubi rintaju, stvaraju i rade jer imaju sumnjive poslove na umu. Pravi pravedni ljevicar zbog toga nece da radi on kao postenjak samo pljuje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije