Zračna luka Zagreb poništila je natječaje za radna mjesta zamjenika direktora i voditelja poslova istraživanja tržišta koji su bili namješteni.
Zamjenik direktora ZLZ-a tako je trebao postati zaposlenik Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture Krunoslav Šams, a voditelj poslova istraživanja tržišta Jadran Kapor, savjetnik direktora ZLZ-a Tončija Peovića. No nakon što su mediji otkrili tu namještaljku, ZLZ-u i resornom ministru Siniši Hajdašu Dončiću nije preostalo ništa drugo nego poništiti te natječaje.
Propao plan
Šams je trebao u ZLZ-u biti zadužen za nadgledanje koncesijskog ugovora za zagrebački aerodrom koji je na upravljanje dobio francuski konzorcij ZAIC. Sad je taj plan propao i Šams gotovo sigurno neće postati zamjenik direktora, pogotovu kad je izašlo na vidjelo da je u tim koji je trebao voditi htio dovesti preko prijateljskih linija nestručne kadrove iz HAC-a koje bi tako spasio od otkaza u toj tvrtki, o čemu je Večernji list pisao nedavno. Kako doznajemo, nadgledanje koncesijskog ugovora vjerojatno će provoditi tim koji će biti formiran od ljudi iz više ministarstava, a veću ulogu u tome imat će i Nadzorni odbor ZLZ-a.
Osim što je Šamsu izmakla fotelja zamjenika direktora, uskoro će, doznajemo, bez fotelje direktora zagrebačkog aerodroma ostati Tonči Peović. Hajdaš Dončić Peovića naime smatra glavnim krivcem za stvaranje afere s pokušajem postavljanja Šamsa na mjesto zamjenika direktora. Naime, nakon što su iz Ministarstva na Pleso stigli mailovi o postavljanju Šamsa na mjesto zamjenika direktora, Peović se branio od tog imenovanja time da za to mora raspisati natječaj iako nema nikakve zakonske obveze za to.
Fabriciranje afere
No Peović nije želio Šamsa za svog zamjenika jer mu je prijetnja da će ga smijeniti s direktorskog mjesta kad Francuzi preuzmu upravljanje Plesom. Natječaj je objavljen i onda su dopisi dospjeli u medije, a Hajdaš Dončić za fabriciranje te afere glavnog krivca vidi upravo u Peoviću.
Krajnji ishod ove trakavice vrlog ministra sa ženinim prezimenom bi mogao biti sljedeći - zakomplicirati situaciju do te mjere i dati francuzima argumente da raskinu ugovor o koncesiji, te još tužiti državu za nadoknadu štete (to bi im moglo biti u unteresu, jer su skužili da su kao jedini ponuđač mogli ponuditi puno lošije uvjete za koncesiju).