SAMSUNG MEMORY SUMMIT U ZAGREBU

U Hrvatsku stižu Samsungove nove 1TB microSD kartice

Samsung Memory Business Summit
Foto: Samsung
1/6
13.06.2024.
u 10:36

Nove 1TB microSD kartice bit će dostupne na hrvatskom i slovenskom tržištu u trećem kvartalu 2024. godine

Godišnja konferencija Samsung Memory Business Summit posvećena tržištu memorije na prostoru Srednje i Istočne Europe, održana je ovog tjedna u Zagrebu. O važnosti razvijanja tržišta memorije i marketinga u tehnološkoj industriji govorili su predstavnici kompanije Samsung Electronics, key account manager Nikita Aleksandrowski, Maciej Kamiński, direktor Samsungovog odjela za memoriju u Poljskoj i Srednjoj i Istočnoj Europi, marketinška stručnjakinja Karína Brazhko i Patrycja Borowska, voditeljica proizvoda.

"Mi smo vodeći proizvođač SSD memorije na čitavom tržištu. Zapravo, 2010. smo uspješno pokrenuli prvi SATA disk i to je bio početak jednog dugog putovanja. U 2015. uspješno smo pokrenuli prvi NVMe proizvod koji danas postaje vodeća tehnologija", rekao je Nikita Aleksandrowski iz Samsung Electronics.

Direktor Samsungovog odjela za memoriju u Poljskoj i CEE regiji, Maciej Kamiński, istaknuo je da je Samsung jedan od najvećih proizvođača čipova na svijetu s devet velikih tvrtki u trima ključnim zemljama po pitanju proizvodnje čipova, s četiri tvrtke u Južnoj Koreji, tri u Kini i dvjema u Sjedinjenim Američkim Državama.

"Za izgradnju poslovanja potrebno je imati, kako ja to zovem, stupove memorije.To su: Samsung kao vodeći SSD proizvođač, dostupnost kao ključ uspjeha, odnosi s javnošću i marketinški razvoj, B2B poslovanje i poslovne ponude i usmjerenost na visoki kapacitet", naveo je Maciej Kaminski.

Foto: Samsung

"Hrvatska i Slovenija važna su tržišta u Srednjoistočnoj Europi. Primjećujemo da sve više potrošača zanimaju moderni NVMe diskovi, koji su puno brži od starijih, SATA diskova. U 2024. godini, u Hrvatskoj je na svakih 100 prodanih diskova iz obje kategorije, bilo 55 diskova iz najnovije generacije.1 Naš fokus nije samo na SSD diskovima. MicroSD kartice pronalaze nove primjene u sve većem broju uređaja, kao što su dronovi ili akcijske kamere. Veliko mi je zadovoljstvo najaviti da ćemo u trećem kvartalu uvesti dvije nove kartice, obje s kapacitetom od 1 TB", rekao je Maciej Kamiński.

U trećem kvartalu 2024. godine, 1 TB microSD EVO Plus i PRO Plus bit će dostupne u trgovinama u Hrvatskoj i Sloveniji. Nove kartice će sadržavati osam slojeva osme generacije 1-terabit (Tb) V-NAND unutar microSD formata, ostvarujući paket visokog kapaciteta koji je nekad bio moguć samo u SSD-ovima. Nova 1TB microSD kartica prolazi najrigoroznije industrijske testove i nudi pouzdanu upotrebu čak i u izazovnim uvjetima, s karakteristikama poput zaštite od vode, ekstremnih temperatura, otpornosti na padove, zaštite od ogrebotina, kao i zaštite od X-zraka i magnetske zaštite.

Foto: Samsung

Samsung je predstavio i svoja predviđanja za tržište memorijskih kartica. Kao rezultat sve veće upotrebe dronova, akcijskih i digitalnih sigurnosnih kamera koje snimaju slike sve više kvalitete, do 2026. godine njihova prodaja će nastaviti rasti i za dvije godine doseći će 44 milijuna komada godišnje.

Karina Brazhko, marketinška stručnjakinja u Samsung, na konferenciji je stavila naglasak na marketinške strategije koje provode u Samsungu, a koje počivaju na svačijoj osobnoj svjesnosti o određenom brendu ili proizvodu. "Svjesnost o brendu je prepoznavanje, pamćenje brenda, njihovih proizvoda. Ono znatno utječe na odluku o kupovini. Pravimo kampanje za brendove, gradimo odnose s javnošću, surađujemo s influencerima, što nam pomaže da precizno pogodimo izabranu publiku", rekla je Karina Brazhko.

Patrycja Borowska upoznala je Samsungove partnere s važnosti i moći koja se krije u mikročipovima, koji su revolucionarizirali mnoge industrije. Istaknula je da je Samsung prvi u svijetu u proizvodnji flash memorije i predstavila najnovije Samsungove proizvode, vanjske memorije za prijenosna i stolna računala čiji se raspon memorije kreće od 1 TB do čak 8 TB.

Foto: Samsung

Gost iznenađenja bila je Ana Brajković, stručnjakinja za prodaju i voditeljica edukacija o prodaji i maloprodaji već 12 godina. Njezina je prezentacija bila usmjerena na promjene u prodaji u digitalnom dobu i na spajanje elemenata online prodaje s elementima prodaje uživo. Istaknula je da se skoro 73 % prodaje vrši preko mobitela, ali da ipak 81 % kupovina završi u fizičkim prodajnim mjestima.

"Koja riječ je povezana s online kupovinom? Praktičnost. Praktično je, brzo, jednostavno i transakcijsko. Prodaja je o izgradnji lojalne veze, a ne o transakciji. Trebamo se više usmjeriti na emocije jer mi kupujemo s emocijama. Ako kupiš nešto online koristiš samo jedno čulo - vid, ali ako kupuješ uživo koristiš pet osjetila. Osjetila pojačavaju stvaranje iskustava, a iskustva jačaju stvaranje emocija. Pretpostavke su da će se 2035. godine 50 % kupovine odvijati online, a 50 % uživo. Naglasila je da kupovina u fizičkim trgovinama neće nestati, stoga je ključno raditi na brendu, uređenju prostora, proizvodima i ljudima koji ondje rade.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije