PROMO

Savršena doza energije uz nove proizvode na Ininim maloprodajnim mjestima

Foto: INA
1/9
23.06.2022.
u 14:13

„Vjerujem da će Jim i Crunch&Go dati savršenu dozu energije našim kupcima u pokretu.“, komentirala je Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje

INA je svojim maloprodajnim mjestima u Hrvatskoj dodatno proširila ponudu i uvela nove proizvode – čips Crunch&Go kao savršenu grickalicu za kupce u pokretu i energetski napitak Jim za novu dozu energije na svakoj etapi putovanja.

Energetski napitak Jim sadrži jednako energije kao i šalica espressa te 5 različitih vitamina B – B2, B3, B5, B6 i B12. Ne sadrži konzervans, a kupci mogu birati između voćnog okusa tutti frutti i verzije bez šećera koja ne sadrži aspartam*. Ambalaža pića izrađena je od materijala koji se mogu u potpunosti reciklirati. Crunch&Go čips napravljen je od kvalitetnog krumpira koji se najnovijom tehnologijom oblikuje u savršeno hrskavu i valovitu poslasticu u čak četiri različita okusa – slani, light, paprika, luk i kiselo vrhnje. Slani i light čips od krumpira čini još posebnijim sol iz poznatog rumunjskog rudnika soli Parajd u obliku kristala koji su stari više od 20 milijuna godina te sadrže čak 84 različita minerala.

„Najnoviji proizvodi razvijeni su kako bismo zadovoljili potrebe naših vjernih kupaca, pri čemu idemo u korak s trendovima na tržištu. Istraživanja dokazuju da kupci više ne pristaju na kompromise u odnosu na kvalitetu pri odabiru proizvoda vlastite robne marke, zbog čega krećemo s klasičnim asortimanom, imajući na umu potrebu za visokom kvalitetom i urbanim načinom života. Vjerujem da će Jim i Crunch&Go dati savršenu dozu energije našim kupcima u pokretu.“, komentirala je Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.

Foto: INA

Inin je cilj ostati prvi izbor kupaca u pokretu. To znači odmak od klasičnog shvaćanja benzinske postaje kakav je u javnosti još uvijek prisutan i preobrazba u maloprodajno mjesto koje urbanom kupcu na jednom mjestu nudi sve što mu treba za idealno putovanje i odmor. Kompanija je 2021. godine predstavila svoj prvi proizvod vlastite robne marke – Fresh Corner kavu u zrnu. Uvođenjem novih proizvoda kompanija dodatno diverzificira asortiman vlastite robne marke te se tako razlikuje od svojih konkurenata.

Ako još uvijek niste probali naše nove proizvode, požurite na Inina maloprodajna mjesta i saznajte zašto svi pričaju o njima! 

*Aspartam je umjetni, nesaharidni zaslađivač koji se koristi kao zamjena šećeru u hrani i piću.

Degustacija novih proizvoda za Inine radnike

Povodom predstavljanja novih proizvoda Inini radnici su imali priliku doći na druženje na mezaninu u središnjem poslovnom objektu u Zagrebu i probati ih! Druženje su dodatno uljepšala i čak dva neodoljiva bostonska terijera – Jima, zaštitna lica našeg novog energetskog pića, koji su šarmirali sve prisutne svojom zaraznom energijom.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije