Zabok

Silvija se žurila u trgovinu po zadnju vreću cementa...

'          '
Foto: ''
1/3
23.11.2010.
u 16:50

– Kako bi izbjegli rampu i svjetlosno-zvučnu signalizaciju na prijelazima kod Trgocentra i Zivta, vozači dolaze na ovaj prijelaz – rekla je Ivanka Šoda

Zagorski željezničko-cestovni prijelazi bez polubranika i svjetlosno-zvučne signalizacije odnijeli su još jednu žrtvu. Preksinoć u 17.33 sati na jednom od prijelaza koji su obilježeni samo znakom stop i Andrijinim križem u Zaboku u Ulici Matije Gupca poginula je, naletjevši osobnim automobilom pod vlak, 32-godišnja Silvija Franjčec iz Grabrovca. Njezina šestogodišnja kći Michele teško je ozlijeđena, no izvan je životne opasnosti u Dječjoj bolnici u Zagrebu i, kako su nam rekli u obitelji, čeka je operacija čeljusti.

Kći išla s njom

– Snaha se uvijek nekamo žurila i to ju je na kraju koštalo i života. Ujutro je radila u Konzumu u Oroslavju, a ja i sin Nenad betonirali smo stazu ispred kuće. Kad je došla kući, odmah nam je pritekla u pomoć, no pri kraju, baš za zadnju miješalicu, ponestala nam je vreća cementa. Kako je već padala noć, snaha je upalila auto i krenula po cement u trgovinu, a unuka je povikala da ide i ona s njom, pa ju je uzela sa sobom. Budući da je dugo nije bilo, a čuli smo i vatrogasne sirene, sin Nenad otišao je vidjeti gdje je i naišao na nesreću, a mene je o nesreći tek sat poslije obavijestio susjed. Eto, prije tri tjedna pokopala sam muža Josipa, a sada ću i snahu. Sreća u nesreći je da je barem unuka ostala živa – rekla nam je shrvana od boli svekrva Ljubica proklinjući prijelaze koji su na zabočkom području uzeli već toliko života.

Naime, na užem zabočkom gradskom području, na samo tri, četiri kilometra ima čak deset željezničko cestovnih prijelaza, a samo njih pet osigurano je polubranicima i svjetlosno-zvučnom signalizacijom. Cijena uređaja, doznali smo, iznosi od 500.000 do milijun kuna.

Ivanka Šoda, vlasnica bistroa Lipa pokraj kojeg se dogodila prometna nesreća, kaže da je na istome mjestu u posljednjih desetak godina već poginulo šestero ljudi, no dogodilo se još četiri, pet nesreća u kojima, na sreću, nitko nije poginuo.

Gužve, a puno prijelaza

– U Zaboku su za prometnih špica velike gužve, a ima previše prijelaza. Kako bi izbjegnuli rampu i svjetlosno-zvučnu signalizaciju na prijelazima kod Trgocentra i Zivta, vozači koji ulaze u Zabok ili idu prema industrijskoj cesti često dolaze na ovaj prijelaz. Posebno ujutro, kada idu na posao, i kada se vraćaju s posla. Svi se žure, velike su gužve, a ceste i signalizacija su loši. Stoga su i nesreće česte – rekla nam je Ivanka Šoda.

Inače, u Krapinsko-zagorskoj županiji je 108 željezničko-cestovnih prijelaza ne računajući još njih 28 na pruzi Savski Marof – Kumrovec, koja trenutačno nije u funkciji. Od tih 108 prijelaza 26 ih je osigurano uređajima sa svjetlosno-zvučnom signalizacijom i polubranicima, a 82 samo znakom stop i Andrijinim križem.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije