Da se i u ravnoj i osiromašenoj Slavoniji može uspješno poslovati, potvrđuje primjer slatinske tvrtke Mesoprerada koja je na receptima i tradiciji slatinskog kolinja, staroj gotovo stotinu godina, u posljednjih pet godina izgradila imidž pouzdanog proizvođača trajnih i polutrajnih suhomesnatih proizvoda.
Godina 2009. bila je jedna od najuspješnijih. Tvrtka je proizvela oko 200 tona suhomesnatih proizvoda, 350 tona polutrajnih mesnih proizvoda, a u klaonicama je obrađeno oko 35.000 tovnih svinja i više od 1000 junadi. Proizvodnja je porasla za oko 15 posto u fizičkom obimu, a od ukupnog prihoda od 40 milijuna kuna ostvarena je operativna dobit veća od milijun kuna. Mesoprerada se pročula po proizvodnji čuvenoga slavonskog kulena koji ima certifikat "Izvorno hrvatsko" te po slatinskom kulenu i slatinskoj kobasici koji su osvojili certifikat "Hrvatske kvalitete". Mlada i ambiciozna vlasnička i menadžerska ekipa ovih je dana na tržište plasirala svoj novi proizvod - slavonsku šunku.
- Riječ je o suhoj slavonskoj šunki proizvedenoj od mesa slavonskih svinja, hranjenih hranom proizvedenom u Slavoniji i uzgojenih u Slavoniji te prepoznatljivom hrvatskom proizvodu koji spremamo po tradicionalnoj recepturi starih slavonskih majstora. O njezinoj kvaliteti najbolje govori tržište, pa je oko 3500 komada slavonske šunke ovogodišnje proizvodnje unaprijed prodano velikim trgovačkim centrima: Interspar, Metro, Kaufland, Plodine, Mercator, Biljemerkant i drugima, kaže direktor Goran Kovač ističući da će slavonska šunka ozbiljno uzdrmati tržišni položaj dalmatinskog pršuta.
Slavonskom šunkom protiv dalmatinskog pršuta
Godina 2009. bila je jedna od najuspješnijih. Tvrtka je proizvela oko 200 tona suhomesnatih proizvoda, 350 tona polutrajnih mesnih proizvoda, a u klaonicama je obrađeno oko 35.000 tovnih svinja i više od 1000 junadi.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.