Politika i tržište

Smijenjeni je premijer odmah postao tema oglasnih kampanja

Rudd i Gillard (1)
AFP
27.06.2010.
u 14:38

“Kevine, evo kabineta koji vas neće iznevjeriti” već na dan polaganja prisege nove premijerke reklamirala je ormar IKEA. Drugi nisu izostali.

– Ohladi se! Kad si posljednji put uživao u oglasima?
– Oglašivači su glupi. Ponašaju se kao da je Rudd najomraženiji čovjek u zemlji!

To je tek isječak vrućih rasprava na australskim web-stranicama koje prate oglašavanje. Iznenadna je tema oglasa bivši premijer Kevin Rudd, kojega je u srijedu stranačko vodstvo smijenilo tihim pučem, a u četvrtak ga je već naslijedila bivša zamjenica Julia Gillard. I mi se sjećamo sličnih događaja od prije godine dana. Međutim, ne i reakcije biznisa.

Oglašivači su odmah reagirali. Tako, na primjer, IKEA reklamira ormar sloganom: “Kevine, evo kabineta koji vas neće iznevjeriti!”;
Kleenex reklamira papirnu konfekciju krilaticom “Vođa čisti ono što stranka prolije”, a niskotarifni zračni prijevoznik Jetstar sprda se Nambourom, priobalnim rodnim gradom premijera i idejom kako sad ima obilje slobodnog vremena: “Pukao vam je film? Na Sunshine Coast za 99 $!”.

Ni premijerka nije izbjegla postati temom: “Da, Julia! Koke vladaju!”, reklamira se restoran koji nudi perad,uz potpis “Možete biti premijerka, ali mi smo ipak prva ptica Australije.”

Radijske postaje papre emisije pjesmom Beatlesa “Julia” i feminističkom himnom “Sestre to rade samo zbog sebe”.

Komentara 3

UK
Ugo Kajvez
17:07 27.06.2010.

Niš čudno, poznato je da australci znaju imati oštar i ponekad otvrovan smisao za humor .....

UK
Ugo Kajvez
17:11 27.06.2010.

Evo primjer ... youtube .... . \"aussie humor\" ....... (gdje miču auto)

UK
Ugo Kajvez
17:21 27.06.2010.

Nije zgodno da pretjerivam ali ...... youtube ... . \"Come To Australia\" by Scared Weird Little Guys

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije