– Ohladi se! Kad si posljednji put uživao u oglasima?
– Oglašivači su glupi. Ponašaju se kao da je Rudd najomraženiji čovjek u zemlji!
To je tek isječak vrućih rasprava na australskim web-stranicama koje prate oglašavanje. Iznenadna je tema oglasa bivši premijer Kevin Rudd, kojega je u srijedu stranačko vodstvo smijenilo tihim pučem, a u četvrtak ga je već naslijedila bivša zamjenica Julia Gillard. I mi se sjećamo sličnih događaja od prije godine dana. Međutim, ne i reakcije biznisa.
Oglašivači su odmah reagirali. Tako, na primjer, IKEA reklamira ormar sloganom: “Kevine, evo kabineta koji vas neće iznevjeriti!”;
Kleenex reklamira papirnu konfekciju krilaticom “Vođa čisti ono što stranka prolije”, a niskotarifni zračni prijevoznik Jetstar sprda se Nambourom, priobalnim rodnim gradom premijera i idejom kako sad ima obilje slobodnog vremena: “Pukao vam je film? Na Sunshine Coast za 99 $!”.
Ni premijerka nije izbjegla postati temom: “Da, Julia! Koke vladaju!”, reklamira se restoran koji nudi perad,uz potpis “Možete biti premijerka, ali mi smo ipak prva ptica Australije.”
Radijske postaje papre emisije pjesmom Beatlesa “Julia” i feminističkom himnom “Sestre to rade samo zbog sebe”.
Niš čudno, poznato je da australci znaju imati oštar i ponekad otvrovan smisao za humor .....