Atlantic Grupa u prvom je kvartalu ove godine ostvarila neto dobit od 9,6 milijuna eura, što je 20,4% manje u odnosu na isto razdoblje lani. Pod utjecajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 12,2% i iznosi 20,9 mil. eura, dok je prihod od prodaje iznosio 215,6 mil. eura i predstavlja rast od 16,8% u odnosu na prva tri lanjska mjeseca, priopćili su iz kompanije.
Predvodi slatko i slano
Predsjednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi kazao je kako su ostvarili snažan rast prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima.
- Cijene sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata i dalje su na visokim razinama što je, kao što smo i najavili, utjecalo na profitabilnost, a pad profitabilnosti djelomično je ublažen optimiranjem internih resursa te povećanjem prodajnih cijena proizvoda. Uz snagu naših brendova i ljudi, operativnu učinkovitost te ulaganja u digitalizaciju, modernizaciju i održivost poslovanja spremni smo za daljnji rast - istaknuo je Tedeschi.
Najveći rast od 34% ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najljepše želje - i to pod utjecajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te bolje cjenovne pozicije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slijedi ga SPP Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8% te SPP Kava s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5%. Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 24% i Hrvatska od 20%.
Vlastiti brendovi 63,5% udjela
U ukupnoj prodaji grupacije principalski brendovi sudjeluju s 27,1%, farmacija sa 9,4%, a vlastiti brendovi sa 63,5% prihoda. Kava s udjelom od 20,1% najveća je pojedinačna kategorija u prihodima od prodaje.
Iz kompanije podsjećaju kako su krajem ožujka s Grupom Podravka dogovorili suradnju u SAD-u i Austriji, jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške. Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji će osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda, a Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode. Cilj suradnje je maksimirati međusobne sinergije te plasman proizvoda podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova.
VIDEO Poljoprivrednici prosvjeduju protiv vlade u Ljubljani: "Izgubit ćemo poljoprivredu"