Svjetsko priznanje za Vajt

Splitska agencija dobila prestižnu nagradu za kampanju 'Želiš li se mijenjati za mjesto?'

Foto: Agencija za odnose s javnošću Vajt
1/8
01.06.2019.
u 16:42

Kampanja je izazvala velik interes javnosti. U prvoj fazi po Splitu su postavljeni personalizirani prometni znakovi, s licima šest osoba s invaliditetom, a u cilju da se postigne bolja vidljivost i izazove emotivna reakcija kao i snažan osjećaj srama i osuda okoline prema prekršitelju.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ osvojila je u Ateni prestižnu svjetsku nagradu „Polaris“ koju dodjeljuje Europsko udruženje političkih konzultanata (European Association of Political Consultants - EAPC). Vajtova kampanja imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijeloga svijeta kao najbolja u kategoriji Javni poslovi (Public Affairs).

Ista kampanja nagrađena i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), što je bila već četvrta najprestižnija domaća strukovna nagrada za ovu splitsku agenciju i to u samo pet godina.

Na kampanji je radio tim mladih savjetnika iz Vajta - Dora Čolaković, Antonela Vukorepa i Marin Babarović, zatim dizajner Stjepko Rošin, Kreativna agencija Milana Latkovića koja je producirala video materijale, a sve na čelu s direktorom Vajta Jerkom Trogrlićem. Do uspjeha je svakako dovelo i povjerenje koje je dao Split parking, kao i njihova snažna angažiranost na projektu.

- Ovo je prvo međunarodno priznanje našoj agenciji i izrazito smo ponosni na njega. Sve što nas motivira u poslu se spojilo na ovom projektu - od klijenta koji nam vjeruje, konkretne pozitivne promjene u društvu na koju utječemo kroz komunikaciju, do toga da smo pokazali da se u Splitu mogu raditi stvari koje postaju europski ili svjetski primjer. Moram zahvaliti Split parkingu i inicijativi 'Za pristupačni Split' koji su s punim povjerenjem i angažmanom ušli u ovaj projekt i ova nagrada jedna je u nizu potvrda našeg zajedničkog uspjeha. Poznavajući ih, ne mislim da ćemo na ovome stati, a konačni cilj bit će ostvaren tek kad se promijeni zakonska regulativa u vidu Pravilnika o znaku pristupačnosti i ostalih zakona koji će omogućiti kvalitetniju kontrolu i sankcioniranje prekršitelja što očekujemo u ovoj godini – rekao je Jerko Trogrlić.

Odluku o dodjeli nagrade „Polaris“ agenciji Vajt donio je žiri sastavljen od 35 renomiranih međunarodnih stručnjaka (SAD, Velika Britanija, Njemačka, Austrija, Turska, Meksiko, Rusija, Španjolska, Grčka, Brazil, Hrvatska, Indija, Latvija, Slovenija, Ukrajina, Peru) iz područja političkog savjetovanja, digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, medija, marketinga, dizajna i razvoja novih tehnologija.

Nagrada Polaris međunarodni je natječaj EAPC-a za političke savjetnike, komunikacijske stručnjake, savjetnike u odnosima s javnošću, lidere, digitalne stručnjake i inovatore, koji odaje priznanje za izniman rad u političkoj komunikaciji, komunikaciji javnih tijela, izbornim kampanjama i odnosima s javnošću. Kampanje se mogu prijaviti u 21 različitoj kategoriji, a među nagrađenim kampanjama su i ona za predsjednika Ukrajine kao i ona za gradonačelnika Istanbula.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ izazvala je velik interes javnosti. U prvoj fazi po Splitu su postavljeni personalizirani prometni znakovi, s licima šest osoba s invaliditetom, a u cilju da se postigne bolja vidljivost i izazove emotivna reakcija kao i snažan osjećaj srama i osuda okoline prema prekršitelju. Kampanja je uspjela aktualizirati zaboravljenu temu, senzibilizirati javnost i napraviti od sugrađana prometne redare koji prijavljuju prekršitelje više no ikad.

Kampanja se proširila diljem Hrvatske pa je još deset gradova postavilo znakove te su još mnogi najavili uključivanje. U drugoj fazi kampanje plasiran je video po modelu skrivene kamere koji je uskoro postao viralan, u kojem se hvatalo prekršitelje kojima se obraćao mladić u invalidskim kolicima. U prva tri mjeseca nakon kampanje u Splitu je broj prekršaja parkiranja na mjestima za OSI pao za 20%, a pad se nastavio i u 2019. godini.

Treća faza kampanje još uvijek je u tijeku. Naime, kao zadnji korak pokrenuta je izmjena pravilnika o znaku pristupačnosti u Hrvatskoj koja ima za cilj onemogućiti njegovu zloporabu.

Pohvala za kampanju došla je i iz Europskog parlamenta, od EU Foruma za osobe s invaliditetom koji su istaknuli splitski primjer kao pohvalan i kao uzor drugim gradovima, a niz poznatih osoba iskazao je podršku projektu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije