PROMO

Što god radili, samo ne dajte da vam vizualni identitet radi sin od susjede koji ima Photoshop

Foto: Denine production
1/8
18.06.2024.
u 13:28

Razgovarali smo s curama iz nove marketinške agencije ANTE.

Jeste već upoznali ANTU? 

ANTE. je PR i marketinška agencija koju su pokrenule Tena Cuculić i Anja Štefanić. Razgovarali smo s njima i otkrili kako razmišljaju, u kojem smjeru su krenule, ali i što planiraju.

Za početak, pitali smo ih kako je nastalo ovo upečatljivo ime agencije. 

‘ANTE. je spoj mog i Teninog imena, ali i mnogo više od toga. Svidjelo nam se je što ANTE. na latinski znači prije/pred i na taj način između ostaloga implicira kako smo uvijek korak ispred. U imenu postoji još i cijela jedna ideja o spoju tradicionalnog i modernog. I naravno, doza zezancije za sve one koji nisu uvredljivi! ' započinje Anja Štefanić, parnerica u agenciji. 

Foto: Denine production

Nakon što smo osmislile ime, kontaktirale smo Superstudio koji je odlično reagirao na to ime i u stvarno kratkom roku Ira Payer i Iva Hrvatin ispolirale su naš brand DNA, tone of voice i genijalno oblikovale kreativni dio odnosno verbalnu i vizualnu komunikaciju.’, nadovezuje se Tena Cuculić.

Agencija je s radom krenula prije svega nekoliko mjeseci, a pokretanju su prethodile godine i godine iskustva na poslovima PR-a, marketinga, organizacije evenata, vodstva i project managmenta.

 'Danas je marketing izuzetno važan za poslovanje. Možemo imati najbolji i najučinkovitiji proizvod na svijetu no bez dobrog marketinga, ljudi neće ni znati da postoji. Našim potencijalnim klijentima uvijek osvještavamo važnost njihove prisutnosti za cjelokupno poslovanje, bez obzira na industriju.', objasnila je Anja Štefanić, suosnivačica agencije ANTE., na poziciji Head od Creative and Events, zadužena za kreativna rješenja i evente.  

Anja, između ostaloga i doktorandica na FSB-u, stručnjakinja je s bogatim iskustvom u području leadershipa, komunikacije te vođenja evenata. Uz brojne edukacije, zanimljivo je spomenuti kako je pohađala i Leadership Academy Sama Potolicchia, gdje inače pripremaju predsjedničke kandidate u SAD-u za dobivanje izbora. 

Foto: ANTE.

Pitali smo ih kakva je situacija po pitanju potreba za uslugama marketinga i PR-a u RH, posebice kod srednjih i malih poduzeća. 

'Primijetile smo kako veliki brendovi najčešće razumiju utjecaj marketinga na cjelokupno poslovanje, dok je kod malih i srednjih poduzetnika nerijetko taj dio zanemaren. Riječ je o firmama koje najčešće nemaju toliko velike budžete za oglašavanje, tendiraju marketing delegirati inhouse zaposlenicima koji su na drugim pozicijama, zapošljavati studente koji rade paralelno za više odjela ili pak štede na oglašavanju. Svojim potencijalnim klijentima zato uvijek govorimo: nevezano uz našu suradnju, nemojte štedjeti na marketingu. I isto tako, što god radili, molimo vas – nemojte da vam vizualni identitet ili društvene mreže radi sin od susjede koji ima Photoshop.', odgovara Tena Cuculić, formalno na poziciji voditeljice PR-a i marketinga.

Tena Cuculić svoje dugogodišnje iskustvo u marketingu i PR-u započela radom u Hrvatskom Dizajnerskom Društvu, dizajnerskom kolektivu Oaza te kao dio najužeg organizacijskog tima na projektu Design District Zagreb. Kroz kontinuirano usavršavanje, pod mentorstvom stručnjaka, Tena je kroz brojne edukacije i praksu dodatno produbila svoje znanje iz područja odnosa s javnošću. Nakon nekoliko godina samostalnog rada u marketingu i PR-u, odlučuje napraviti korak dalje te  s Anjom osniva agenciju ANTE.

‘Da, kada čujemo ‘Nama ne treba marketing, puni smo.’ znamo da razgovaramo s osobom ili firmom koja ne razumije dugoročni utjecaj marketinških aktivnosti na poslovanje, izgradnju branda, stvaranja povjerenja i prisutnosti u mentalnim mapama ljudi. Zanimljivo je kako baš najveći brendovi poput Coca-Cole ulažu ogromne budžete bez obzira na to što imaju izgrađen brand i dosta ozbiljne brojke u prodaji.’, nadovezuje se Anja.

Anja i Tena upoznale su se kroz zajednički rad na nekoliko evenata, a o tome da su jak tandem otkrile su pri organizaciji jedne velike konferencije.

'Bilo je izazovno za cijeli tim u nekoliko mjeseci podići konferenciju s preko 600 posjetitelja, s preko 50 govornika i skupiti preko 15 značajnih sponzora. Nismo gubile nadu čak i kada su drugi govorili da su te brojke nerealne, a sponzori se nisu odazivali na upite. Nastavile smo ignorirajući odbijenice i... napravile veliku priču.' prisjeća se Anja.

Foto: Denine production

Na pitanje kakve usluge nude, odgovaraju:

'Odlučile smo na tržište staviti agenciju koja će raditi iz srca, ponuditi kvalitetan finalni proizvod, a sve to za 'realni' budžet. Isto tako, uz marketing i PR, radimo za firme razvoj i osmišljavanje novih proizvoda i koncepata, kreativna rješenja koja će im unaprijediti poslovanje. Mogla bih reći kako mi je tad dio našeg poslovanja najdraži.', objasnila nam je Anja. 

Anja je autorica brojnih znanstvenih članaka i priručnika iz različitih područja, a moto u radu joj je “Ostaviti svijet boljim nego što sam ga zatekla.“

Što im je zajedničko, pitali smo Tenu. 

'Ono što je i meni i Anji, između ostaloga zajedničko, je to što za nas ne postoji nemoguće. Na mnoge stvari za koje će drugi komentirati 'ma nema šanse' mi ćemo se samo pogledati i reći 'ajmo'.'' Odgovorila nam je Tena.


Više o njihovim projektima, uslugama i portfolio pogledajte na www.ante.hr

 

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije