Od ovog tjedna počela je serija predavanja i rješavanja poslovnih slučajeva u kojoj će se 16 studenata zagrebačkog fakulteta upoznati s funkcioniranjem i poslovanjem digitalnog dijela Styrije. Glavna tema poslovnih slučajeva je redizajn portala Budi.in, lifestyle portala Styrije, obrađen s četiri aspekta: digitalni razvoj, redakcija, marketing i prodaja.
Nakon serije predavanja i poslovnih slučajeva, studenti će provesti 2 tjedna u job shadowingu kako bi iz prve ruke vidjeli kako se odvija poslovanje u medijima.
Po završetku akademije polaznici će prema vlastitom izboru moći ostati raditi unutar Styrije na konkretnom razvojnom projektu iz sfere digitalnog poslovanja čiji launch je planiran za sljedeću godinu. Na taj način studenti će dobiti konkretna poslovna znanja i vještine iz sfere digitalnih medija.
Na prvom predavanju održanom danas studenti su još jednom potvrdili velik interes za akademiju, ali i za medijsku industriju općenito. Studenti različitih fakulteta, od ekonomije i novinarstva do dizajna i grafičkog dizajna svojom su prijavom na ovaj projekt izrazili zanimanje za poslovanje Styrije kao najveće medijske kuće u Hrvatskoj, a mi smo sigurni da će im znanja i iskustvo koje će steći biti vrlo korisni za njihov daljnji profesionalni razvoj.
Idućih nekoliko tjedana detaljno ćemo izvještavati o zbivanjima na Styria: SCOOL medijskoj akademiji kako bi svi zainteresirani dobili uvid što mogu očekivati ako se i oni dogodine odluče prijaviti i na konkretnim poslovnim situacijama iz sfere medija stjecati znanja i praktične vještine izrazito korisne za budući razvoj poslovne karijere.