Počela turistička burza WTM

Lorencin: U hrvatskom turizmu stvaramo nešto unikatno

Darko Lorencin
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
04.11.2013.
u 17:01

Lijepa naša trenutačno je ultrapopularna među Britancima, doživljavaju je kao lijepu, prijateljsku, sigurnu i nedaleku zemlju

– Iz godine u godinu spremamo nove atrakcije, stvaramo nešto unikatno, a novim proizvodima želimo produžiti sezonu. Hrvatska je možda čak i ljepša izvan glavne ljetne špice. Iako, na našoj razvedenoj i otocima bogatoj obali i usred ljeta se može naći komadić plaže samo za sebe, kazao je ministar Darko Lorencin pred pedesetak britanskih novinara koji su se poslijepodne okupili na hrvatskoj press-konferenciji, tijekom prvog dana jedne od važnijih svjetskih burzi turizma, londonskom WTM-u.

Sve ih vidjeti u Hrvatskoj poželjela je i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, a Tonko Rilović, direktor HTZ-a u Britaniji i Irskoj, otkrio je da je u fokusu hrvatskog turizma cjelogodišnji turizam, profiliranje kao "city break" destinacija, ali i odredište za odmor obitelji, događanja te aktivan odmor. Britanski su novinari imali priliku i kušati ponajbolja hrvatska maslinova ulja. 

Inače, kako se pokazalo tijekom prvog dana londonske turističke burze, Lijepa naša trenutačno je ultrapopularna među Britancima, doživljavaju je kao lijepu, prijateljsku, sigurnu i nedaleku zemlju, a posljednje dvije godine o tome svjedoči i rast broja gostiju od po dvadesetak posto. Zbog manjka hotelskih kreveta, međutim, taj će se skokoviti rast u 2014. – prepoloviti.

– Sezona će, što se tiče britanskih gostiju biti i dalje natprosječno dobra, ali više ne možemo računati na porast od 25 posto kao, recimo, ove godine. Letova ce biti nešto više, ali samo onoliko koliko dopuštaju hotelski kapaciteti kojih je u Hrvatskoj kronično malo. Prema razgovorima s predstavnicima aviokompanija i organizatora putovanja, dogodine računamo s deset do 15 posto više gostiju, odnosno 450.000 do najviše 480.000 dolazaka iz Velike Britanije. Za priželjkivanih predratnih pola milijuna Britanaca vjerojatno ćemo morati pričekati sezonu 2015., kaže T. Rilović.

Pritom će Dubrovnik, koji bira gotovo 40 posto svih britanskih gostiju, i dogodine biti apsolutan broj jedan, ističe direktor turoperatora Balkan Holliday Rupert Diggins.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije