Turistička utakmica traje, do kraja sezone bit će još i golova i promašaja pa turizam, poput omiljenog nacionalnog sporta nogometa, ostaje zabava nacije
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nismo mi došli na glas kao skupa destinacija zbog apartmana jer ih ima stotine tisuća i konkurencija je napravila svoje pa su cijene pale 10-20%...problem su ugostitelji jer broj restorana se u primorskim mjestima praktički ne mijenja pa oni de facto imaju monopol i svake godine dižu cijene 20%! Imam poznanika koji radi 4 mjeseca godišnje, od toga živi cijela obitelj, voze nove automobile od 50.000-80.000 eura i kupe 1-2 stana nakon svake sezone! "Domaću" ribu i lignje kupuju u trg.centrima, isto kao i "svježe" meso sa "sela"...i to masno naplaćuju. Nije stvar da turisti ne mogu to platiti, nego više ne žele biti ovce za šišanje! Mi domaći odavno ne idemo u 90% takvih restorana, a sad su ih skužili i turisti i odmah je krenulo kukanje o padu prometa! Prestanite derati goste i naplaćujte pošteno ono što prodajete pa ćete imati i goste. Naravno, nećete svake godine kupovati nove aute i stanove, nego svake 2. ili 3., ali i to je ogromna zarada za naš standard!