vlasnik i predsjednik uprave Stanić Grupe
Svjetlan Stanić: S brendom Juicy idemo u osvajanje američkog tržišta
Od 2013. proizvodnja sokova Juicy porasla je za cca 5 mil. litara; prosječan građanin godišnje popije 6 l Juicy soka ili 32 čaše
Komentara 2
EP
Rusim vam prosjek, ne da ne popijem 6 lit. vaseg turbo skupog soka, vec ne popijem niti 6 kapi.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Taj Juicy je bio donekle u redu dok ga Todorić nije prodao. Ovo što ste napravili preseljenjem proizvodnje i promjenom vode (nevjerojatno je koliko pivo i sokovi mogu ispasti drugačiji okusom kada se samo promjeni izvor vode), pa sretno. Nije više ni za naše tržište... Nisam ga kupio već godinama, a cijenu ste nabili u nebesa. Pa sretno sa amerima...