Zadranka tvrdi

T-Mobileove su me prodavačice obmanule besplatnim brojem

'ZADAR, 21.04.2010. Natasa Krizan, zrtva prevare T-com-a. Za SIM karticu koju nije niti otvorila vec mjesecima joj pristizu racuni  Photo: Dino Stanin/PIXSELL'
'Dino Stanin/PIXSELL'
24.04.2010.
u 08:00

Ljutita je jer, kaže, nikada nije uključila dobiveni broj, a Hrvatski Telekom pokušava joj naplatiti uslugu ponovnog uključenja

Zadranka Nataša Križan ogorčena je postupkom Hrvatskog telekoma – tvrdi kako su je najprije obmanuli prodajom broja za mobitel koji su oglašavali da je besplatan, a potom od nje u mjesečnom računu naplaćuju uslugu kojom se uopće koristi. Nataša nam je kazala kako je prije nekoliko mjeseci u jednom trgovačkom centru u Zadru zajedno s brojnim sugrađanima odlučila uzeti broj mobitela koji su na štandu djevojke odjevene u majice T-Mobilea oglašavale kao besplatan.

Platila 220 kuna

– No, kada sam došla na red, prodavačica mi je rekla kako zbog evidencije moram potpisati da sam uzela taj broj. Pritom mi nije rečeno da sam zapravo potpisala pretplatnički ugovor s T-Mobileom na 24 mjeseca te da će mi slati mjesečne račune. Ne bih ni jednog čovjeka prevarila onako kako su meni podvalile te prodavačice! – rekla je ljutita Zadranka kojoj su od mjeseca koji je slijedio počeli dolaziti računi na 37 kuna, iako do danas SIM karticu nije ni raspakirala, a kamoli aktivirala broj.

– Dva, tri mjeseca odbijala sam plaćati račune, sve dok mi u ožujku nije došla obavijest jedne tvrtke koju je HT angažirao za utjerivanje dugova u kojoj mi prijete ovrhom ako ne platim račun s kamatama od oko 210 kuna. Uplašila sam se i platila, da bi mi prije desetak dana došao novi mjesečni račun na 110 kuna. U tom me računu šokirala stavka od 61 kunu koja se odnosi na ponovno uključenje broja. A taj broj ja uopće nisam uključila! – istaknula je Nataša Križan, koja se požalila i udruzi Zadarski potrošač, od koje je tražila pomoć.

HT tvrdi da nije kriv

Komentirajući slučaj, iz HT-a su nam kazali kako je pri sklapanju ugovora korisnik upoznat s načinima i uvjetima korištenja usluga, potom da je od tog dana broj mobitela postao aktivan te je počela naplata mjesečne naknade. Navode i kako je zbog nepodmirenih računa njezin broj bio privremeno isključen iz mreže, a nakon što je podmirila dugovanja, ponovno su ga uključili te su joj na računu za ožujak naplatili naknadu za ponovno uključenje u iznosu od 61 kune.

Ključne riječi

Komentara 32

ZA
ZAGIMAN
19:17 24.04.2010.

E lipa, drugi puta buš pazila kaj potpisuješ. Pa tak su ti mogli podvaliti da si potpišeš smrtnu presudu. Tuko !

BO
bonsai
20:53 24.04.2010.

odavno se trebao USKOK pozabaviti T-com om , to što nama u hrvatskoj rade ne rade ni kod sebe doma , pogledajte samo fiksnu mrežu , raspada se iz dana u dan , ne ulažu ništa u novu infrastrukturu , , poslali ljude doma i sada nema tko održavati mrežu , djele si dividente a mreža im je u banani , kradu novac sa računa ....ma gdje toga još ima . e moj mudriniču ratni profiteru tuđmanski !

BR
branko007
10:51 24.04.2010.

logicno je da iskljuce broj nakon neplačanja racuna i da kad se sve podmiri isti opet ukljuce, a to skupo naplate, zato ih ja odj***** kad god me zaustavljaju, istina je da su bahati i drski, jednom sam se cakcak i posvađao sa jednim od tih kaj nude \"te besplatne\" brojeve, da me frend nije sprijecil bilo bi svega....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije