Na sjednici Gradskog vijeća u Dubrovniku raspravljalo se o isplati božićnice umirovljenicima, usvojen je amandman za privremenu zabranu građevinskih radova u Pločama zbog problema s investitorima, ali se raspravljalo i o zaradi taksista u gradu. Doznaje se kako taksi vozi 9 tisuća ljudi i svi zarađuju. "Oko 700 ljudi možemo dozvoljavati da ulaze oko povijesne jezgre. To znači da 8.300 njih će biti ljuto. Toga moramo biti svjesni! Nedavno sam se u Zagrebu vodio Uberom i kaže mi čovjek da je imao tri auta u Dubrovniku ovog ljeta" rekao je gradonačelnik Mato Franković i dodao kako se više ne može raspoznati tko je taksist a tko nije.
"Koncesionari Lučke uprave i Zračne luke Dubrovnik imaju slobodan prolaz. Tako smo pokazali širinu, ali moramo negdje podvući liniju" dodao je Franković. Osim toga, istaknuo je kako je prošlog ljeta bio velik broj prometnih nesreća i ukazao na podatke Prometnog fakulteta u Zagrebu kako broj vozila koji je dnevno prošao preko čvorišta Ilijina glavica premašuje broj vozila koji prođe preko zelenog vala u Zagrebu.
Nadalje, vijećnik Maro Kristić je istaknuo još problema u prometnom sektoru, piše Dubrovački vijesnik. "Ono za što smo glasali je da se stajalište dodijeli u koncesiju neprofitnim udruženjima, predstavnicima autotaksi prijevoznika i oni bi tu trebali održavati red i utvrditi članarinu srazmjernu iznosu godišnje koncesije i pridodati troškove za poslovni prostor, itd., ali nisam ni u snu mogao zamisliti da bi netko mogao zloupotrijebiti našu dobru volju i od nje stvoriti unosan biznis i nezakonit posao. Najeklatantniji primjer koji mi je neprihvatljiv je Paščara" rekao je Kristić na sjednici.
POVEZANI ČLANCI:
"U tom udruženju promjena vozača se naplaćuje 5.000 eura, a ako istoga odjaviš i ideš ponovno prijaviti plaćaš ponovno 5.000 eura.Da stvar bude tužnije, među njima ima branitelja koji mogu izgubiti pravo na mirovinu" dodao je vijećnik i rekao da dodjela koncesije ne znači da mogu raditi što žele. "Taksi nikada nije bio jeftiniji ni dostupniji, postao je vid javnog prijevoza. Novac kojeg ostvaruju u Dubrovniku je nevjerojatan! Stan u Dubrovniku donese manje od najma jednog vozila" rekao je Andro Vlahušić koji smatra da Grad treba dijeliti dozvole i svima koji traže drugu dozvolu naplaćivati višestruko više od prve, s tim da prva mora biti vezana uz dio prometa.
>> FOTOGALERIJA Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će najpopularnije hrvatske destinacije izgledati za 100 godina. Plitvička jezera su nestvarna
Taksisti koriste bezakonje i postaju "pljačkaši putnika"