Trgovci koji odbijaju zamijeniti proizvod koji je toliko podložan kvarovima da je od kupnje servisiran već nekoliko puta i svaki put kratko radi do ponovnog kvara krše zakone Unije. Takvom upornom trgovcu kupac treba uputiti pisani prigovor s opisom koliko je puta proizvod bio na servisu te jasno navesti da zahtijeva novi, ispravan proizvod ili pak povrat novca.
Ustraje li trgovac u tome da ne želi dati novi proizvod, zakoni upućuju kupca da trgovca prijavi nadležnom inspektoratu. Inspektori će postupati u skladu sa zakonom kako bi pravo kupca na ispravan proizvod bilo zadovoljeno.
>> Oporavak prometa u europskoj maloprodaji
novi televizor se kupuje da ne bi imal problema sa popravcima .ako je aparat ipak defektan i ne radi kak je propisano uzmes racun i zamijenis ga za novi , do sest mjeseci od kupnje ,nakon tog roka se aparat mozda?? daje na popravak.garancija traje 2 godine.kak su meni rekli u rijeci to su zakoni za uniju , mi zivimo u hrvackoj.