Zakon unije

Trgovac mora zamijeniti proizvod koji je više na servisu nego kod kupca

fiksalna blagajna, račun
Marko Jurinec/PIXSELL
27.10.2014.
u 07:00

Ustraje li trgovac u tome da ne želi dati novi proizvod, zakoni upućuju kupca da trgovca prijavi nadležnom inspektoratu

Trgovci koji odbijaju zamijeniti proizvod koji je toliko podložan kvarovima da je od kupnje servisiran već nekoliko puta i svaki put kratko radi do ponovnog kvara krše zakone Unije. Takvom upornom trgovcu kupac treba uputiti pisani prigovor s opisom koliko je puta proizvod bio na servisu te jasno navesti da zahtijeva novi, ispravan proizvod ili pak povrat novca.

Ustraje li trgovac u tome da ne želi dati novi proizvod, zakoni upućuju kupca da trgovca prijavi nadležnom inspektoratu. Inspektori će postupati u skladu sa zakonom kako bi pravo kupca na ispravan proizvod bilo zadovoljeno.

>> Oporavak prometa u europskoj maloprodaji

Komentara 1

DU
Deleted user
08:19 27.10.2014.

novi televizor se kupuje da ne bi imal problema sa popravcima .ako je aparat ipak defektan i ne radi kak je propisano uzmes racun i zamijenis ga za novi , do sest mjeseci od kupnje ,nakon tog roka se aparat mozda?? daje na popravak.garancija traje 2 godine.kak su meni rekli u rijeci to su zakoni za uniju , mi zivimo u hrvackoj.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije