novi brend

Trogir novu eru turizma gradi na svojim majstorima

Trogir
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
1/3
12.11.2019.
u 12:41

Ne želimo postati “fast food destinacija”, poručuje gradonačelnik, a novi vizualni identitet Trogira, koji bi taj grad trebao pozicionirati kao destinaciju kulturnog i gastroturizma, inspiriran je majstorima, tragovima u kamenu i kontinuitetom života od čak 3600 godina

Kako na bogatoj prošlosti graditi modernu turističku budućnost, ovaj će tjedan pokazati grad Trogir. U novu eru svoga turizma zakoračit će pod sloganom “Trogir – obilježili majstori” ili, na engleskom, “Marked By Masters”, a projekt brendiranja destinacije koji su dale izraditi gradske vlasti i trogirska Turistička zajednica inspiriran je trogirskim majstorima, tragovima u kamenu i kontinuitetom života od čak 3600 godina.

Jednoipolgodišnji rad na strategiji brendiranja Trogira, koju potpisuje zagrebačka tvrtka Fabular, iznjedrio je novi video, logo, poseban font, nove vizuale, brošure i promomaterijale. U novom promotivnom videu u dvije minute i 50 sekundi svoj grad predstavljaju deseci Trogirana i Trogiranki, od školaraca, uličnih glazbenika i igrača NK Trogira do ribara, maslinara, pčelara, umjetnika, svećenika, djevojaka iz lokalnog jahačkog kluba. Za logo je pak izabrana trlja, društvena igra čiji su prikaz majstor Radovan i drugi urezbarili u kamen diljem stare jezgre, a igrali su je i mnogi Trogirani koji su je dobili u baštinu uklesanu u kamen. Font je inspiriran potpisom Muscardella, jednog od majstora koji je radio na katedrali i ugravirao ga na zid.

Trogirske vlasti zaokretom u imidžu žele privući goste bolje platežne moći zainteresirane za kulturni turizam te ostvariti sezonu dugu barem deset mjeseci i, u konačnici, poziciju jedne od najpoželjnijih mediteranskih destinacija. Uz napomenu, kako se moglo čuti uoči skorašnje prezentacije brend-strategije i novog vizualnog identiteta Trogira, da benefite moraju osjetiti svi žitelji ovog grada u kojem su remek-djela brojnih majstora.

– Odlučili smo pokrenuti projekt brendiranja destinacije jer smo, analizirajući najuspješnije europske gradove, pogotovo one turističke, shvatili koliko upravo kvalitetno brendiranje pozitivno utječe na život lokalnog stanovništva. Svjesni smo da se tržište mijenja i da će se samo oni koji na vrijeme odgovore potrebama današnjih turista, a istovremeno preuzmu kontrolu nad razvojem, moći nastaviti razvijati bez ugrožavanja kvalitete života lokalnog stanovništva. Želimo postati prepoznatljivi, a Trogir je na UNESCO-ovoj listi 22 godine i ima mnoge posebnosti. Želimo da nas gosti ubuduće doživljavaju kao odredište kulturnog i gastroturizma, odnosno kao destinaciju doživljaja. Trogir je i danas jako popularan, no ne želimo da postane “fast food destinacija”. Ponosan sam što smo prvi u Dalmaciji pokrenuli ovako kompleksan projekt – poručuje prvi čovjek Trogira, gradonačelnik Ante Bilić.

Mnogi europski gosti već sad prepoznaju Trogir kao najbolje sačuvani romaničko-gotički grad u srednjoj Europi s poznatom katedralom, čiji je portal zapadnih vrata izradio majstor Radovan. Samo do kraja rujna taj grad posjetilo je više od pola milijuna turista.

Ključne riječi

Komentara 1

SA
samoborka
17:52 12.11.2019.

Tako je, nista bez strategije. Klonite se cevapa, pljeskavica i kebaba. Uzalud je prodavati finte o nekom Mediteranu i gastronomiji, a u realnosti svoditi gastronomsku ponudu na cevape. Oni koji ne razumiju u cemu je tu problem; problem je u tome sto onime sto nudis privlacis odredjeni nivo gostiju i na dugorocne staze si definiras imidz. Priprostom ponudom privlacis (i zasluzujes) priprostu klijentelu niske kupovne moci i isto takve kulture. Takve ljude ne zanima apsolutno nista doli jeftino se nakrkati (i to najcesce ponesu vlastitu hranu sa sobom te u destinaciji ne kupe skoro nista), ne posjecuju bilo kakve atrakcije i popratne sadrzaje (znaci, osim ugostitelja ne profitiraju niti prodavaci i proizvodjaci vina, suvenira, organizatori izleta itd,itd)..jedino cemu doprinose je pravljenje guzve na plazama i ulicama. Takav turizam tj turiste vecinom i imamo, ali samo zato jer takve svojom ponudom i zasluzujemo. I zato je krajnji tren za osvjestenje jer konkurencija je ogromna. Najbolji i najljepsi (epiteti kojima se volimo kititi) ne postoje, postoje samo oni koji se najvise trude i ulazu u sebe i razvoj.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije